פרשת הכלב: 'מעריב' מבהיר ומתנצל בפני בית הדין

התנצלות: לאחר שפרסם כי חברי בית-הדין לענייני ממונות בירושלים הורו לסקול כלבה שרבצה בבית-הדין וסירבה לעזוב את המקום, וגרר בעקבות כך תלונה במשטרה נגד אב בית-הדין הגרא"ד לוין, מתנצל הבוקר 'מעריב' בפני בית-הדין וכותב: "כותרת הידיעה לא שיקפה את הסיפור במלואו ואנו מתנצלים על עוגמת הנפש שנגרמה לבית הדין ולחבריו"

חזקי שטרן | כיכר השבת |

שלב נוסף בפרשה שכונתה "פרשת הכלב", בה דווח בחלק מכלי-התקשורת כי חברי בית-הדין לענייני ממונות בירושלים, הורו לסקול כלב שרבץ בפתח בית-הדין וסירב לזוז ממקומו.

עיתון ´מעריב´, היה אחד מכלי-התקשורת שדיווחו על הפרשה, כשדיווח בין-היתר כי אגודת ´צער בעלי חיים´ הגיש תלונה במשטרה נגד אב בית-הדין הגאון רבי אברהם-דוב לוין.

הבוקר (רביעי), מפרסם העיתון "הבהרה", כנראה בשל הודעתו של הרב כי הוא מתכוון לתבוע דיבה את כלי-התקשורת שדיווחו על הפרשה בצורה שאינה נכונה ואינה מאומתת.

בהבהרת העיתון, נכתב: "ב-3 ביוני 2011 פרסמנו ידיעה שכותרתה הייתה "מאה שערים: בית הדין הורה לסקול כלבה". בידיעה דווח על תלונה למשטרה שהגישה אגודת צער בעלי-חיים למשטרה נגד בית-הדין לענייני ממונות בירושלים.

"בידיעה הובאה גם ההכחשה הגורפת של אב בית-הדין, יהושע לוין, לתלונה זאת. הרב אמר בין השאר: ´אין בסיס להתעללות בבעל חיים לא מצד ההלכה ולא מצד ההיגיון´. לדבריו, עובדי המוקד העירוני אספו את הכלבה מבית-הדין.

"כותרת הידיעה לא שיקפה את הסיפור במלואו ואנו מתנצלים על עוגמת הנפש שנגרמה לבית-הדין ולחבריו", לשון ההתנצלות של העיתון ´מעריב´, שלבטח תשים סוף לפרשה העגומה. יצויין, כי שאר כלי-התקשורת שדיווחו על הפרשה בצורה מעוותת עדיין לא התנצלו.

כזכור, לפני כשבועיים פורסם באחד מכלי-התקשורת בצורה מעוותת כי כלב שהגיע לבית-הדין לענייני ממונות בירושלים וסירב לעזוב את המקום, נסקל באבנים בהוראת הדיינים, לאחר שאלו החליטו כי מדובר בגלגול של עורך-דין מלפני 20 שנה שדינו בסקילה.

בעקבות הפרסום, הוגש על-ידי אגודת ´צער בעלי חיים´ תלונה במשטרה נגד אב בית-הדין, הרב אברהם דוב לוין, בשל ההוראה שכאילו ניתנה לסקול את הכלב באבנים.

אלא שכפי שדווח כאן, הדיינים כלל לא הורו לסקול את הכלב באבנים, והדבר היחיד שהם עשו היה להזעיק את המוקד העירוני של העירייה. הרב לוין, פרסם תגובה חריפה, שהובאה כאן במלואה, נגד המפרסמים שהמציאו את הסיפור, זאת במקביל להתייעצויות שערך באשר להגשת תביעה נגד כל התקשורת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר