מיזם מבורך: נערים מכפר-חב"ד נפגשו עם נוער מרמת-גן

מיזם מבורך בכפר-חב"ד: הנהלת "בית 770" בכפר בשיתוף עם בית-חב"ד רמת-גן יזמו מפגש מרתק בין בני-נוער מרמת-גן לבני גילם מכפר-חב"ד. בני-הנוער מרמת-גן חברים בקבוצת "יהודה וישראל", הפועל מטעם בית-חב"ד רמת-גן בראשות השליח הרב מוטי גל. תבנית המפגש כלל משחקי חברה אשר נועדו להוריד מתחים וליצור אוירה נינוחה ונעימה

ישראל אהרן | כיכר השבת |
(אתר חב"ד COL)

מיזם מבורך בכפר-חב"ד: הנהלת "בית 770" בכפר בשיתוף עם בית-חב"ד רמת-גן יזמו מפגש מרתק בין בני-נוער מרמת-גן לבני גילם מכפר-חב"ד. בני-הנוער מרמת-גן חברים בקבוצת "יהודה וישראל", הפועל מטעם בית-חב"ד רמת-גן בראשות השליח הרב מוטי גל.

המפגש, עליו מדווח בהרחבה אתר COL החב"די, נפתח בדברי הקדמה מפיו של מנהל בית 770 הרב מנחם לאטר והשליח הרב גל. לאחר-מכן המשיכו לסיור בסדנת סת"ם. לרבים מהם זו הייתה פעם הראשונה בחייהם שראו מקרוב את תהליך שמרכיבה כל-כך הרבה פרטים.

בני-הנוער לא הסתירו את התרגשותם במקום מהאווירה המיוחדת, ההידור במצוות וההתלהבות בעבודת הקודש. במהלך הביקור הם צפו בוידאו קצר מדברי הרבי על ייחודיותו של העם היהודי והזכות הגדולה שנפלה בחלקו.

שיאו של הביקור היה המפגש המשותף עם בני גילם מכפר-חב"ד. המפגש התנהל, כמובן, בנפרד - הבנים עם תלמידי הישיבה והבנות עם תלמידות התיכון.

תבנית המפגש כלל משחקי חברה אשר נועדו להוריד מתחים וליצור אוירה נינוחה ונעימה. האורחים והמארחים החלו לענות על שאלות זהות כמו "למה קראו לי הוריי בשם זה?", או "מהו סדר היום שלי?", "איך אתם מתייחסים לפוליטיקה ולטכנולוגיה"? ומיד עבור להחלפת חוויות, חזון ותוכניות לעתיד ועוד.

המפגש הסתיים בשאלות ותשובות עם ר' מוני אנדר ממחלקת דוברות חב"ד. כולם סיכמו את המפגש בתחושות דומות: "חוויה", "מרתק", "מדהים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר