חלקה יוקרתית: פניות רבות להיקבר סמוך לרב אלישיב זצ"ל

מאות אלפים ליוו למנוחות את פוסק הדור מרן הגאון הגדול רבי יוסף שלום אלישיב זצוק"ל, עד לחלקה י"א בהר המנוחות בירושלים. עיתון 'מעריב' מדווח הבוקר כי מאז קבורת הגרי"ש זצ"ל, רבו הפניות וגדל הביקוש בחברה קדישא להיטמן לצדו של פוסק הדור, גם תמורת סכום כסף רב, והמקום הפך ליוקרתי מאוד

חזקי שטרן | כיכר השבת |
מיטת פוסק הדור זצ"ל (צילום: פלאש 90)

העולם היהודי באבל כבד בימים הללו בעקבות פטירתו בשבוע שעבר של פוסק הדור מרן הגאון הגדול רבי יוסף שלום אלישיב זצוק"ל.

מאות אלפי איש ליוו את פוסק הדור בדרכו האחרונה, מביתו בשכונת מאה שערים, לחלקה י"א בהר המנוחות, בגבעת שאול שבירושלים, שם נטמן למנוחת עולמים.

עיתון 'מעריב' מדווח הבוקר כי בחברה קדישא בירושלים גדל בימים האחרונים הביקוש להיטמן לצדו של פוסק הדור, גם תמורת סכום כסף רב, והמקום הפך ליוקרתי מאוד.

ב'מעריב' מצוטט אחד העסקנים האומר כי "אנשים פשוט רוצים להיטמן בסמוך לגאון". לדבריו, "זו מצווה גדולה מאוד". לפי הדיווח, בחברה קדישא אומרים כי חלקת הקבר הסמוכה למקום קבורת פוסק הדור זצ"ל, תישמר לאישים חשובים נוספים.

גבי שיינין, איש החברה קדישא, אומר כי "יש ויהיו גם בהמשך המון אנשים שירצו להזמין מקום בסמוך לרב אלישיב. אבל להערכתי המקומות האלו יינתנו רק לרבנים גדולים באמת".

ב'מעריב' נטען כי גורמים בעולם החרדי העריכו שתמורת סכום גבוה במיוחד, הנאמד בעשרות אלפי שקלים, יוכל כל אדם שביכולתו לשלם זאת, להיטמן בסמוך לפוסק הדור.

גורם המקורב לבית הרב טען כי בקשתם של אנשים רבים כבר נענתה בסירוב. "מי שיקבלו בסופו של דבר את הקבורה בסמוך לרב הם בעיקר אנשים מחו"ל או רבנים אחרים", הוא טוען.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות