הטוויטר נותק ל-11 דקות

עובד שפרש ניתק את החשבון של טראמפ

חשבון הטוויטר הפופולרי במיוחד של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הושבת ל-11 דקות בעקבות פעולה של עובד בטוויטר ביומו האחרון בחברה. "עורכים ביקורת פנימית" (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

חשבון הטוויטר הפרטי של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, הושבת הלילה (ו') למשך 11 דקות על ידי עובד של טוויטר ביומו האחרון בחברה. טוויטר הודיעה בתגובה: "אנו עורכים ביקורת פנימית מקיפה".

בהתחלה צייצה חברת טוויטר כי החשבון הושבת למשך 11 דקות בעקבות "טעות אנוש" של אחד העובדים וכי החשבון חזר לפעילות. "אנו ממשיכים לחקור ונוקטים בצעדים כדי למנוע שמצב כזה יקרה שוב", נכתב בהודעת החברה.

כמה שעות אחר כך עדכנה טוויטר כי לא מדובר בתקלה תמימה וכי את החשבון השבית במכוון עובד במחלקת התמיכה שזה יומו האחרון בחברה. החברה הוסיפה: "אנו עורכים ביקורת פנימית מקיפה".

כך נראה החשבון בעת ההשבתה

הנשיא האמריקני עושה שימוש נרחב ומושכל ברשתות החברתיות בכלל, ובטוויטר בפרט, כדי לתקוף את מתנגדיו וכדי לקדם את מדיניותו למרות העוינות אותה הוא סופג בתקשורת הממוסדת. הוא השתמש בחשבונו הפרטי במהלך הבחירות לנשיאות ארצות הברית ולא חדל מכך גם לאחר שנכנס לבית הלבן. 41.7 מיליון חשבונות עוקבים אחרי טראמפ בטוויטר ועד כה הוא צייץ למעלה מ-36 אלף ציוצים. לא ברור אם העובד ביצע את ההשבתה כמחאה נגד טראמפ או כנקמה בחברה.

לא מדובר במקרה הראשון של השבתת חשבון טוויטר בטעות. לפני כשנה הושבת לזמן קצר חשבונו של מנכ"ל החברה ג'ק דורסי. הסיבה לכך, לפי דורסי, הייתה טעות פנימית אך ייתכן כי גם אז מדובר היה ב"סגירת חשבון" בתוך החברה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר