המדינה לבג"ץ: לפנות את מגרון במהרה

במגרון נערכים לפינוי: מנהלת מחלקת הבג"צים בפרקליטות אמרה כי לדעת המדינה, המאחז יפונה כבר בימים הקרובים. בתחילת השבוע, תקף הרב אליקים לבנון בחריפות את המהלך ואמר: "מי שירים ידו על מגרון ידו תקוצץ. גם ראש הממשלה צריך לדעת את זה. יש דין ויש דיין"

יוני גבאי | כיכר השבת |
מגרון, השבוע (צילום: פלאש 90)

אסנת מנדל, המשמשת מנהלת מחלקת הבג"צים בפרקליטות אמרה היום כי לדעת המדינה, "יש לפנות את המאחז מגרון כבר בימים הקרובים, ויהי מה". את הדברים אמרה מנדל במהלך דיון שנערך בבג"ץ, בעקבות עתירה של חלק מתושבי מגרון נגד הפינוי.

17 משפחות ממגרון טוענות כי רכשו כדין את הקרקעות מהבעלים הפלסטינים, ולכן אין לפנותן. תשובת המדינה לבג"ץ היתה נחרצת: גם אם אכן הקרקעות נרכשו, היישוב יפונה - כך דווח בגלי צה"ל.

ובינתיים, בהנהגה הרוחנית של הימין תוקפים בחריפות את הפינוי הצפוי.

בתחילת השבוע, תקף הרב אליקים לבנון בחריפות את המהלך ואמר: "מי שירים ידו על מגרון ידו תקוצץ. גם ראש הממשלה צריך לדעת את זה. יש דין ויש דיין".

הרב לבנון לא הסתפק בכך והמשיך במתקפה ישירה על נתניהו: "לאחרונה נפטרו שני אנשים מבוגרים: בן ציון נתניהו והרב יוסף שלום אלישיב אחד הותיר 1,400 צאצאים והשני 10, זה ההבדל בינינו".

על הציבור החילוני, אמר הרב: "נצא לכבוש את מדינת ישראל מתוך השבר הגדול של חורבן קטיף. היום בכוחות אדירים נלך לכל מקום, בחורי הישיבות יילכו לצבא שאם לא כן לא יהיה צבא. מי יילך לצבא? אלו שמגדלים שני ילדים וכלב?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר