חטא השעמום: נערים התעמתו עם שוטרים ללא סיבה

קבוצות נערים התאספו אמש בכיכר השבת. הם שיבשו תנועה ואפילו התעמתו עם שוטרים. סתם כך, ללא סיבה. לאחר חצות לילה, החלה מהומה גדולה והמשטרה עצרה את אחד מהמשתתפים בחשד להתקהלות בלתי-חוקית. סמוך לשעה שלוש לפנות בוקר עצרה המשטרה חרדי נוסף גם הוא בחשד להפרות סדר

כתב וצילם: ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום סלולרי: ישי כהן )

כמידי שנה, קבוצות בחורים ונערי שוליים התאספו אמש, בשעות הלילה המאוחרות, לרחבת כיכר השבת בירושלים והרחובות הסמוכים. הסיבה? אין סיבה.

זה כבר הפך להרגל בשנים האחרונות: לאחר הקפות שניות, מתאספים נערים ברחוב מלכי ישראל והסביבה ומנסים לעצור ולשבש את התנועה.

כוחות גדולים של משטרה, יס"מ, מג"ב, ובלשים הגיעו למקום מבעוד מועד וניסו למנוע את הפרות הסדר.

בשלב מסוים לאחר חצות לילה, החלה מהומה גדולה והמשטרה עצרה את אחד מהמשתתפים בחשד להתקהלות בלתי-חוקית. סמוך לשעה שלוש לפנות בוקר עצרה המשטרה נער נוסף, גם הוא בחשד להפרות סדר.

המשטרה סגרה את רחובות מלכי ישראל ומאה שערים להולכי רגל בכדי למנוע התקהלות ברחבת כיכר השבת ושיבוש התנועה.

מאוחר יותר, מספר נערים אף העלו באש לוח מודעות בשכונה, גם זה ללא סיבה. רק לאחר השעה ארבע לפנות בוקר החלו הנערים לעזוב את השכונה.

אחד מעסקני גאולה אמר אמש ל'כיכר השבת': "תשאל כאן כל אחד מהמשועממים שנמצאים כאן ברחוב על מה הם מפגינים? מה הם עושים כאן? אף-אחד לא יודע מה הוא רוצה. זה נהיה פשוט הרגל שכל שנה, אחרי הקפות שניות, מגיעים לכאן מאות בחורי ישיבות ומתחברים לנערי השוליים ועושים פה פוגרום, יורקים על שוטרים, מיידים אבנים, חוסמים את התנועה, ואין לאף-אחד סיבה".

עוד אומר העסקן: "אני חושב שראשי-הישיבות צריכים לקחת את הנושא הזה ברצינות, ובשנה הבאה פשוט להעיף כל בחור-ישיבה שמגיע להשתתף במהומה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר