הרב החשוד בגניבת ספרי תורה שוחרר ממעצר

רב מושב ברוש שבנגב ואשר נחשד בגניבת חמישה ספרי תורה, הובא היום (רביעי) בפני שופט בית המשפט השלום בבאר שבע להארכת מעצר. המשטרה אומנם ביקשה להשאיר את הרב במעצר של שמונה ימים נוספים, אך השופט גד גדעון החליט לשחררו למעצר בית בבית אמו בירושלים

אלי ג'אן | כיכר השבת |
למצולם אין קשר לכתבה (צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

רב מושב ברוש שבנגב ואשר נחשד בגניבת חמישה ספרי תורה, הובא היום (רביעי) בפני שופט בית המשפט השלום בבאר שבע להארכת מעצר.

המשטרה אומנם ביקשה להשאיר את הרב במעצר של שמונה ימים נוספים, אך השופט גד גדעון החליט לשחררו למעצר בית בבית אמו בירושלים.

לדברי המשטרה נוסף לחמישה ספרי התורה, בספר תורה אחד הוחלף הקלף ובאחר חסרים גווילים רבים. "יש פעולות חקירה רבות שעלינו לבצע", אמר נציג המשטרה החוקר נבון אלמסי בדיון, "יש חשש לשיבוש חקירה, להימלטות מהדין וכן יש חשש למסוכנות. ולכן אנו דורשים הארכה של שמונה ימים".

עורך הדין רפי ליטן המייצג את הרב רוזיליו טען כי הרב הודה במיוחס לו וניסה להבין מהחוקר מדוע הרב מסוכן לציבור. "אחרי המעשים האלו, אני לא יודע מה הוא עוד מסוגל לעשות" ענה החוקר.

"בעצם מי שחשף את הפרשיה בפני המשטרה היה ולא אחר מאשר המשיב שבא להתוודת על כל המיוחס לו ותיאר את כל האירועים", אמר עו"ד ליטן, "בסופו של יום לבוא ולטעון לשיבוש, למסוכנות או להימלטות, כמובן שאין לזה על מה לסמוך ועל מה להתבסס".

השופט גד גדעון קיבל את טענותיו של פרקליט הרב והחליט לשחררו למעצר בית בבית אמו בירושלים בפיקוח בן משפחה נוסף. כמו כן חתמו בני המשפחה על ערבות כספית בסף 10 אלף שקל וכן נאסר על הרב לקבל קהל ביתו, פרט לאשתו וילדיו.

המשטרה שהתאכזבה מהחלטת השופט, שקלה לערער על ההחלטה, אולם לבסוף לא עשתה כן והרב ישוחרר מחר (חמישי) בשעה 12 בצהריים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר