צפו בוידאו:

נתניהו נפגש עם השגריר: היחסים עם ארה"ב איתנים

ראש הממשלה בנימין נתניהו פגש אמש את שגריר ארה"ב בישראל דן שפירו, והביע את ברכותיו לבחירתו של הנשיא אובמה: "היחסים הביטחוניים בין ארצות הברית וישראל איתנים כסלע. אני מצפה לעבוד יחד עם הנשיא ברק אובמה במטרה להמשיך ולחזק את הקשרים הללו ולקדם את היעד של שלום וביטחון"

ישראל אהרן | כיכר השבת |
(צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אמש (רביעי) עם שגריר ארה"ב בישראל דן שפירו, וברך את נשיא ארה"ב ברק אובמה על בחירתו בפעם השנייה לנשיא אר"ב.

ראש הממשלה אמר לשפירו: "היחסים הביטחוניים בין ארצות הברית וישראל איתנים כסלע. אני מצפה לעבוד יחד עם הנשיא ברק אובמה במטרה להמשיך ולחזק את הקשרים הללו ולקדם את היעד של שלום וביטחון".

נתניהו הוסיף: "אני מבקש לברך את הנשיא אובמה על בחירתו מחדש. אני חושב שארצות הברית הוכיחה שוב למה היא הדמוקרטיה הגדולה ביותר בעולם"

השגריר שפירו השיב לראש הממשלה: "תודה לך, אדוני ראש הממשלה, בשם הנשיא, סגן הנשיא והעם האמריקני, תודה לך על ברכותיך. האמריקנים גאים מאוד בשיטה שלנו, בערכים הדמוקרטיים ובבחירות החופשיות שלנו. כמובן שהישראלים שותפים לאותם ערכים. הנשיא נהנה משיתוף פעולה ביטחוני קרוב איתך ועם ממשלתך במהלך כהונתו הראשונה, ואנו מצפים להמשיך זאת במהלך הכהונה השנייה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר