פרשת החטיפה: המשטרה מתכוונת להגיש כתב אישום נגד אבוטבול

המשטרה מתכוונת להגיש כתב אישום כנגד צ'רלי אבוטבול, מי שחשוד שעמד מאחורי חטיפת בחור הישיבה שנחשד בגניבה מבית הרב מאיר פדידה מרכסים. החשדות שבהם ככל הנראה יואשם אבוטובול הן: חטיפה, וגרימת חבלה בנסיבות מחמירות. עברות שאם יואשם בהם הוא צפוי לרצות מספר שנים מאחורי סורג ובריח (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
צ'רלי אבוטבול (צילום: פלאש 90)

במשטרה מתכוונים להעמיד לדין את צ'רלי אבוטובול בחשד לחטיפת תלמיד הישיבה החרדי מירושלים.

ביחב"ל נערכים להעביר את חומרי החקירה נגד צ'רלי אבוטובול בפרשת חטיפת בחור הישיבה החרדי מירושלים, ולהמליץ על הגשת כתב אישום.

החשדות שבהם ככל הנראה יואשם אבוטובול הן: חטיפה, גרימת חבלה בנסיבות מחמירות, עברות שאם יואשם בהם הוא צפוי לרצות מספר שנים מאחורי סורג ובריח.

בשבוע שעבר דווח ב'כיכר השבת' כי המשטרה עצרה חשוד נוסף שהיה מעורב בחטיפת צעיר חרדי וכליאתו בביתו של צ'רלי אבוטובול.

על פי החשד של המשטרה, העצור היה מעורב בחטיפה עצמה. המשטרה תבקש מבית המשפט להאריך את מעצרו.

בתוך כך, הוארך מעצרו של גיל אבוטובול, בנו של צ'רלי אבוטובול עד ליום שני. לדברי חוקרי המשטרה, גיל הפליל את אביו ומעורבים נוספים בחטיפה והכליאה.

כזכור, הסיפור החל כאשר לפני כשבועיים אירעה פריצה לביתו של הרב מאיר פדידה, רב קהילה מוכר בעיר רכסים, שבין תפקידיו הוא אף עובד בתפקיד חינוכי במוסדות תנועת ש"ס בעיר.

במהלך הפריצה, נגנב מביתו של הרב פדידה סכום של כ-200 אלף דולר,. הרב שידוע כמכניס אורחים וכמי שביתו פתוח לכל - שב בדיוק משליחות במרוקו ונפל במקרה הזה קורבן לאחד מן המתארחים הקבועים אצלו, תלמיד ישיבה מירושלים, אשר הקשר בינו לבין הוריו נותק לפני זמן מה ומצא מפלט אצל הרב. לכאורה, כך גם צבר הצעיר מידע על המתרחש בבית משפחת פדידה.

החשד התעורר לאחר שבאותו הערב, זמן קצר לאחר הפריצה נראה תלמיד הישיבה משוטט באופן חשוד כשהוא מנסה להימלט מרכסים באמצעות טרמפים.

על פי החשד, אחד מבני משפחתו של הרב אשר מקושר עם משפחת הפשע אבוטבול מנתניה פנה אליהם לעזרה, ולאחר מכן נתפס על ידיהם הבחור, נחטף והוכה בגלל שלכאורה סירב להשיב את הגניבה שלטענת החוטפים נמצאת בידיו.

הרב מאיר פדידה מרכסים, החשוד במעורבות בחטיפת ותקיפת הבחור החרדי מירושלים, שוחרר למעצר בית. בנתיים כאמור, נרשמה תפנית חדה בחקירה ובכוונת המשטרה להגיש כתב אישום נגד צ'רלי אבוטבול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר