ראשון לציון: הממ"ד הציל חיים

נפילת הטיל הערב בראשון לציון, יכלה להסתיים בנפגעים רבים. "מה שהציל כאן את האנשים באופן חד משמעי זה שהם פעלו על פי ההנחיות" אומר ראש מטה פיקוד העורף • צפו (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90, אסי כהן- ynet )

הערב, פגע לראשונה טיל "פאג'ר" באיזור המרכז, זאת לאחר שיגורים נשנים לעבר האיזור שיורטו על ידי מערכת 'כיפת ברזל'.

תא"ל צביקי טסלר ראש מטה פיקוד העורף שהיה בזירה אמר ל-ynet: "פגעה רקטה שנורתה מרצועת עזה, פגעה בבית מגורים, בניין רב קומות בראשון לציון, קומה אחת מתחת לקומת הגג היא הקומה שנפגעה, נהרסה דירה כמעט לחלוטין, למעט דבר אחד- מה שלא נהרס זה הממ"ד".

"המשפחה ישבה בממ"ד ובכך היא הצילה את חייה. והוצאה משם על ידי כוחות ההצלה. פיקוד העורף יחד עם כוחות ההצלה פועל כאן בזירה בכדי לוודא שאין כאן חלילה נפגעים ושאין סכנה של נפילה של המבנה"

טסלר מציין שוב: "מה שהציל כאן את האנשים באופן חד משמעי זה שהם פעלו על פי ההנחיות, ההנחיות אינן מספיקות, צריך לפעול על פי ההנחיות, ככה האנשים האלה עשו והצילו את חייהם".

צחי לוי, מפקד משמרת בכיבוי והצלה שהיה בין הראשונים בזירה סיפר: "היתה אזעקה, נכנסו למרחב מוגן, ואז שמענו את הפיצוץ, קיבלנו דיווח ראשוני שזה בשכונה הזאת, הגענו לכאן, אנחנו רואים בניין בין שש קומות, קיבל פגיעה ישירה בקומה העליונה שלו, שברים שעלולים כל רגע ליפול".

"התחלנו קודם כל בניתוק מקורות האנרגיה שזה חשמל וגז על מנת שלא תיווצר פה שריפה, אנחנו פרצנו דלת של הדירות בכדי לוודות שאין עוד אנשים בבנין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר