חתונה שכזאת: החתן שבר יד, הצלם נפל מהסולם

שרשרת אירועים מוזרה אירעה אמש בחתונה שנערכה אמש בירושלים, החתן נפל במהלך הריקודים ושבר את ידו, לאחר דקות: צלם האירוע יוני צור מעד מהסולם ונפל גם הוא. "אין ספק כי האירוע הזה מוכיח שגם ברגעים השמחים ביותר יש לתת את הדעת לבטיחות האישית של המשתתפים" אמרו ב'איחוד הצלה' (חדשות, מעניין)

מישאל לוי | כיכר השבת |
הצלם יוני צור לאחר נפילתו בחתונה (צילום: יובל לוין)

במהלך חתונה שנערכה אמש באולם מוכר במרכז ירושלים, התקיימו מספר אירועים מוזרים, שלא ישכחו ממוזמני האירוע.

החתונה התנהלה בצורה שיגרתית עד שלפתע, בעיצומם של הריקודים נפל החתן על הרצפה ושבר את ידו.

כונני "איחוד הצלה" שהוזעקו למקום טיפלו בחתן שפונה במהירות לבית החולים על מנת לעבור קיבוע כאשר הריקודים בחתונה נמשכים כל העת תוך המתנה לחתן שיוחזר תוך זמן קצר אל האולם על מנת להמשיך בחגיגה.

אולם דווקא אז התרחשה דרמה נוספת כאשר צלם האירוע יוני צור, מעד אף הוא ונפל מסולם ששימש אותו לצורך העבודה. "מישהו דחף כנראה בטעות שולחן על הסולם ואני פשוט עפתי ממנו" סיפר צור והוסיף, "איבדתי את ההכרה לפרק זמן קצר וכשהתעוררתי חשתי פשוט שיתוק בחלק מהגב".

המתנדבים שבו למקום בפעם השנייה באותו ערב ושוב טיפלו בפצוע שפונה לבית החולים שערי צדק בבירה. באופן אבסורדי החתן והצלם חלפו זה על פני זה בכניסה לבית החולים כאשר החתן עשה את דרכו לאולם. הצלם עצמו שוחרר מבית החולים לפנות בוקר לאחר סדרת בדיקות.

ב"איחוד הצלה" אמרו כי "אין ספק כי האירוע הזה מוכיח שגם ברגעים השמחים ביותר יש לתת את הדעת לבטיחות האישית של המשתתפים, אנו שמחים שניתנה לחתן האפשרות לחזור ולהשתתף בחתונה ומאחלים ברכות ואיחולי החלמה לו ולצלם האירוע".

צפו בתיעוד מזירת האירוע • צילום: יובל לוין

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר