אסיר פלסטיני שובת רעב ישוחרר בחודש הבא

בצל ההפגנות בגדה המערבית כאות הזדהות עם האסירים הפלסטינים, נקבע היום בבית המשפט דינו של אחד האסירים השובת רעב, ממנו עולה כי הוא ישוחרר בחודש הבא (ארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
עיסאווי מגיע לדיון בבית המשפט (צילום: פלאש 90)

כשברקע מפגינים מאות פלסטינים כאות הזדהות עם האסירים הפלסטינים שובתי הרעב, נקבע היום גזר דינו של אחד מהם, לפיו הוא ישוחרר בחודש הבא.

סאמר עיסאווי, כבר נעצר בעבר בכלא הישראלי, אולם שוחרר בעסקה לשחרורו של גלעד שליט, לאחר שהפר את תנאי שחרורו, נעצר שוב, ונכלא בישראל.

היום, גזר בית המשפט את דינו לשמונה חודשי מאסר, אולם, גזר הדין יתממש על החודשים האחרונים, מאז נעצר, למרות שאז עדיין לא נחרץ גזר דינו.

בכך, ישוחרר עיסאווי כבר בחודש הבא מהכלא הישראלי.

עיסאווי, מוקף בשוטרים, היום (צילום: פלאש 90)

עשרות פלסטינים הפגינו היום מחוץ לבית המשפט, במחאה על מעצרו של עיסאווי, זאת כאשר במקביל מאות התפרעו בגדה המערבית, כאות הזדהות עם האסירים הפלסטינים השובתים רעב, עליהם נמנה גם עיסאווי עצמו.

המפגינים צעדו מהעיירה ביתוניא כשבכוונתם להגיע לכלא עופר, אך שם נבלמו על-ידי כוחות הביטחון.

המפגינים ניהלו עימותים עם השוטרים והחיילים, ויידו אבנים לעבר כוחות הביטחוןשהשתמשו באמצעים לפיזור הפגנות ובגז מדמיע כדי להרחיקם.

כתוצאה מידויי האבנים, שלושה עיתונאים ישראלים נפגעו קל בראשם - יורם כהן כתב ערוץ 1, רועי שרון כתב ערוץ 10 וכן צלם של ערוץ 10. העיתונאים טופלו במקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות