צחי הנגבי:

"התנגדתי לגירוש אך קצרה ידי מלהושיע, משוכנע שיפיקו את הלקחים"

צחי הנגבי, שביקר הערב במוזיאון גוש קטיף, הצהיר כי התנגד להתנתקות, אך לא הצליח למנוע את יישומה: "הצבעתי נגד יוזמת הגירוש מגוש קטיף אך קצרה ידי מלהושיע, אני משוכנע כי יפנימו את הקלחים ויתנו ידם לחיזוק ההתיישבות" אמר הנגבי בביקורו במוזיאון (חדשות, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הנגבי במוזיאון גוש קטיף (צילום: מאיר אליפור)

איתות מדיני לאובמה? חבר הכנסת צחי הנגבי מ'הליכוד בתינו' מי שמיועד להיות שר בכיר בממשלת נתניהו ערך הערב סיור מרגש במוזיאון גוש קטיף בירושלים, יחד עם מנהל המוזיאון שלמה וסרטייל והצהיר "הצבעתי נגד יוזמת הגירוש מגוש קטיף אך קצרה ידי מלהושיע. אני משוכנע כי יפנימו את הקלחים ויתנו ידם לחיזוק ההתיישבות".

הנגבי סייר בכל אגפי המוזיאון והעלה זיכרונות מרתקים מתקופת הפינוי בימית שם היה כסטודנט שהתנגד לפינוי. הנגבי הדליק את נר הזיכרון לנפגעי פעולות האיבה וחיילי צה"ל שנפלו בגוש קטיף וכתב בספר האורחים "יישר כח על המלאכה הברוכה שנטלתם על עצמכם: להנציח את מורשת גוש קטיף ואת הסיפור העצוב של עקירתו. חוויתי על בשרי את כאב העקירה של חבל ימית ב- 1982 כאשר הגעתי אליו לסייע בידי המתיישבים להיאבק נגד הפינוי".

הנגבי התייחס גם בנוגע לתקופת ההתנתקות וכתב "בממשלת שרון 23 שנים מאוחר יותר הצבעתי נגד יוזמת הגירוש בכל אחת מ-4 ההצבעות שנערכו בנושא - אך ידי קצרה מלהושיע. אני משוכנע כי כל המבקרים במוזיאון יפנימו את הלקחים ויתנו ידם לחיזוק ההתיישבות"

צפו בתיעוד מהביקור • צילום: מאיר אליפור

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר