ש"ד, עד המדינה בפרשת הולילנד, הובא למנוחות: "קיצרו את חייך"

ש"ד, עד המדינה בפרשת הולילנד, הובא למנוחות בבית העלמין בהרצליה. בהלוויה השתתף אחד הנאשמים בפרשה, מאיר רבין. בתו טענה בהספדה: "קיצרו את חייך" (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שמאל: מאיר רבין בהלוויה (צילום: מוטי קמחי, ynet)

"הם הפקירו את דמך וקיצרו את חייך", כך האשימה היום (ראשון) בתו של ש"ד, עד המדינה בפרשת הולילנד, שהלך לעולמו בסוף השבוע, במהלך מסע הלוויתו בבית העלמין בהרצליה.

במהלך דברי ההספד שנשאה, אמרה בתו כי "במקום לעסוק בחקר האמת עסוקים בשקרים". הבת הוסיפה וסיפרה: "כינסת אותנו לפני כמה שנים וסיפרת לנו שאתה רוצה להיות עד מדינה. אמרת 'זו תהיה תרומתי הצנועה לספר איך הדברים מתנהלים'. ביקשת את הסכמתנו. אני כה מצטערת שהסכמתי. סליחה שאפשרנו לך".

בדבריה, קראה הבת לפרקליטות להמשיך במשפט, והעבירה מסר לשופט דוד רוזן: "אל תיתן להם לשבש את דעתך". היא הוסיפה כי "אנשים רעים, הרבה מהם נטולי לב. ארצנו הפכה להיות ארץ אוכלת יושביה".

"האמנת לאנשים ולכולם עזרת", סיפרה על אביה. על השנים האחרונות אמרה: "כולם שכחו אותך ואף אחד לא בא לבקר אותך כי לא היה לך כבר מה לתת, לא היה מה לסחוט".

להלוויה הגיעו יותר ממאה בני אדם, בהם חברים, בני משפחת, צוות התביעה, סנגורו עו"ד אמנון יצחקניא, שומרי ראשו שליוו אותו במהלך המשפט וכן אחד הנאשמים בפרה, מאיר רבין, שהיה אחד מאנשיו הקרובים.

ש"ד, נפטר ביום שישי לפנות בוקר, שעות ספורות לאחר שהעיד בבית המשפט בפרשת הולילנד בה שימש כעד מדינה. שמו עדיין אסור לפרסום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר