ג'ודי מוזס: לא לפגוע בחרדים

ג'ודי ניר מוזס נגד הפגיעה בחרדים: "כואב לי שציבור אחד מחרים ציבור שני. אני דואגת שאם לא נסתדר כאן אחד עם השני, הסוף יהיה רע", אמרה בשיחה לכיכר השבת (אקטואליה, בארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
ג'ודי ניר מוזס (צילום: עמותת הום, ויקיפדיה, ברישיון Creative Commons)

בימים האחרונים גוברים הקולות בציבור החרדי להחרים את מוצרי ההתנחלויות, וזאת לאור הברית בין הציבור הדתי ליאיר לפיד, שקוראת להדרת החרדים ומפיצה שנאה כלפי הציבור החרדי.

אתמול (שני) הצטרפו לקריאה הפרשנים החרדים יעקב ריבלין ואבי בלום, ובראיון למוטי לביא ברדיו 'קול ברמה', קראו "לנקום" בציבור הדתי ולהחרים את מוצרי ההתנחלויות.

"לחשוב פעמיים אם לפרנס את אלה ששונאים אותנו, הגיע הזמן שנפסיק להיות פראיירים", הסבירו השניים את קריאתם.

הפרשנים הוסיפו והרחיבו על מאות מיליוני השקלים שמשקיעה המדינה בהתנחלויות. "אנחנו לא מדברים כאן בשיח של לעקור את ההתנחלויות, מדברים כאן על כל העניין הזה של המאחזים, מגרון, גבעת האולפנה, מאות מליונים על שטויות, אתה רואה ישיבות ממשלה שנערכות על כל מיני מבנים הזויים של סוחרי קרקעות ביש"ע", אמרו.

"יהיה לנו הרבה כסף ביד, אולי עם הכסף הזה נרכוש מוצרים רק מתוך הקו הירוק, ונחשוב פעמיים אם לפרנס את אלה ששונאים אותנו", אמר יעקב ריבלין. "צריך לבחון את זה משפטית ולפגוע בכיס עד כמה שהדבר אפשרי", הוסיף אבי בלום.

הבוקר, מתייחסת לדברים ג'ודי ניר מוזס שלום, רעייתו של אחד האנשים החזקים בליכוד, השר סילבן שלום.

ג'ודי התייחסה לקריאה לחרם, בדף הטוויטר שלה, וכך כתבה: "'קריאה ברדיו החרדי להחרים מוצרים מיש"ע', זו רק ההתחלה. הפעם הם צודקים", כתבה מוזס.

בפנייתה לראשי הציר, בנט ולפיד, כתבה ג'ודי מוזס: "יאיר, נפתלי, לא מספיק קשה כאן? למה חרמות? מלחמת אזרחים? זה מה שחסר לנו?".

הציוץ של ג'ודי מוזס, הבוקר (צילום: כיכר השבת)

בשיחה עם "כיכר השבת", אומרת ג'ודי ניר מוזס כי "אני רוצה להבהיר שאני נגד חרמות מכל סוג שהן, חרמות על חילונים, חרדים וגם חרמות על מתנחלים. אני מטיפה, מדברת ומייצגת בפני הציבור החילוני, את הצדדים, הטובים, החיוביים הן של המתנחלים והן של החרדים".

"פשוט כואב לי שציבור אחד מחרים ציבור שני", מוסיפה גודי וזס, "כי בסוף, א. כל ישראל חייבים להיות ערבים זה לזה. ב. כי אין ליהודים ארץ אחרת. אני דואגת שאם לא נסתדר כאן אחד עם השני, הסוף יהיה רע".

לסיום, מוסיפה גו'די מוזס ואומרת כי "ואהבת לרעך כמוך, זה הכלל הגדול והחשוב ביותר בעיני".

אתמול, בעקבות החשש מהחרם החרדי והפחד כי המפלגות החרדיות יחברו לשמאל בתמיכה בפינוי ישובים, פרבמה מועצת יש"ע קריאה להכניס את החרדים לממשלה.

"אנו דורשים מכל הצדדים לעשות מאמץ כן על מנת להכניס את המפלגות החרדיות לממשלה וקוראים להיכנס אתם למשא ומתן מידי", קוראים במועצת יש"ע."מועצת יש"ע רואה בציבור החרדי ובמפלגותיו שותפים במאבק על ארץ ישראל וישנה חשיבות גדולה בצירופם לממשלה. במשך שנים רבות מצאנו בהם תומכים נאמנים להתיישבות ביש"ע ואנו חייבים להכיר להן תודה על כך", נכתבה בהודעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר