סרבן הגט שברח: חשש כי לא יימצא לעולם

יממה לאחר בריחתו של שי כהן, סרבן הגט, מבית הדין הרבני בירושלים, כוחות המשטרה ואנשי שירות בתי הסוהר ממשיכים במאמצים ובסריקות כדי לאתרו, ומעריכים כי יסתתר בשכונות החרדיות. יוסף, המסייע בלכידת סרבני גט, מביע חשש כי כהן לא יימצא לעולם (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
נמלט. שי כהן (צילום: גיל יוחנן, ynet)

סרבן הגט שברח: יממה לאחר בריחתו של שי כהן, סרבן הגט, מבית הדין הרבני בירושלים, כוחות המשטרה ואנשי שירות בתי הסוהר ממשיכים במאמצים ובסריקות כדי לאתרו.

בשעות הצהריים אתמול (רביעי) ניצל שי כהן, תושב חולון בן 40, המרצה בששת השנים האחרונות מאסר אזרחי בגין סירובו לתת גט לאשתו העגונה מזה 12 שנים, את חוסר העירנות של שומריו, ובמהלך דיון בעניינו בבית הדין הרבני, נמלט דרך חלון השירותים.

במשטרה מעריכים כי כהן, החובש כיפה סרוגה, ינסה למצוא מחבוא בקרב האוכלוסיה החרדית, ומשקיעים מאמצים באיתורו בשכונות החרדיות בירושלים.

באתר ynetדווח כי בשכונות החרדיות, גאולה ומאה שערים, אומרים כי מספר השוטרים המחפשים אחר האסיר ירד היום בצורה ניכרת. בשב"ס מסבירים זאת בכך שהם משקיעים מאמצים במישור המודיעיני.

יוסף, המסייע ללכידת סרבני גט, טוען בשיחה עם ynetכי ייתכן שכהן לא יימצא לעולם. לדבריו, "אין תשובה מוגדרת לאן סרבני גט בורחים. פגשתי סרבני גט במנזרים ובכנסיות, היו כאלה שגילחו את ראשם וזקנם במטרה להסתתר וכאלה שחתכו פאות. אולי לא ימצאו את כהן".

"יש כאלה שהתחבאו במרתפים ומקלטים טחובים, הם יכולים להיות בכל פינה שלא היית מעלה על דעתך, חלקם מסתתרים במקום הכי רחוק שאפשר מהחיים היום יומיים שלהם. הם לא חושבים שמישהו יגיע לבדוק שם. לעומת זאת, נתקלתי בבעל שסירב גט שהיה בטוח שלא יחפשו אותו בתוך מסגרת של אנשים כל כך קרובים אליו. אנחנו בונים פרופיל ומנסים להניח את היד על הבעל בשביל הנשים האומללות האלה", מספר יוסף.

בעל חנות ממתקים חרדי אומר כי "יעבור עוד המון המון זמן עד שימצאו אותו. אף אחד כאן לא ילשין עליו. הוא גם לא ייקח את הצ'אנס שיש פה משתפי פעולה והוא בטח כבר מזמן לא בירושלים".

בשעות הרעב אתמול התקבל דיווח במשטרה כי שי כהן נראה ביישוב בית אל שבבנימין, התושבים הונחו לנקוט במשנה זהירות, אך סריקות שנערכו ביישוב לא העלו דבר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר