אסתר פולארד לאובמה: אני ויונתן מבקשים הוא את חמלתך

לקראת ביקורו של הנשיא האמריקני בישראל, פונה אשתו של ג'ונתן פולארד ישירות לאובמה ומבקשת ממנו: "בבקשה, אפשר ליונתן לחזור הביתה כעת לחג החירות כאן בישראל" (בארץ)

יוסף פאר | כיכר השבת |
אסתר פולארד, קוראת לנשיא לחמול (צילום: פלאש 90)

המאמצים לשחרור יונתן פולארד מהכלא האמריקני, לאחר שגלעד שליט, פנה וקרא לציבור לחתום על העצומה למען פולארד, הערב, פונה רעייתו של פולארד ישירות לנשיא האמריקני, ומבקשת ממנו לשחרר את בעלה לאור מצבו כשהיא מביעה חרטה עמוקה על מעשיו של בעלה.

בפניה ששודרה הערב (שני) בחדשות ערוץ 2 אמרה אסתר פולארד: "אדוני הנשיא, כל מה שיונתן ואני מבקשים הוא את חמלתך ורחמיך".

"לאנשים בעולמנו יש כל מיני חלומות. דברים שהם רוצים להגשים" אמרה אסתר פולארד: "החלום הנשגב ביותר של יונתן ושלי - הוא שיונתן יהיה בבית בחג הפסח השנה. שישב לצידי בליל הסדר, וישתה את כוס היין שלו, סוף סוף, לאחר 28 שנה, כאדם חופשי".

"אנו מביעים את החרטה העמוקה שלנו ואת צערנו על מה שאירע בעבר, אנו מעריכים מעומק ליבנו את העזרה שאתה מושיט לאומה שלנו ולעמנו ישראל להחלים מטרגדיה נוראה זו. כדי שנוכל להמשיך הלאה, עם החברות החזקה ששררה תמיד בין מדינותינו. כדי לעשות זאת, אנו מבקשים את חמלתך. בבקשה, בבקשה, אפשר ליונתן לחזור הביתה כעת לחג החירות כאן בישראל. תודה אדוני הנשיא".

בראיון לערוץ 2 אמרה אסתר פולארד: "לפני כמה שעות שוחחתי עם ג'ונתן, הוא אמר שהוא כל כך מקווה שזה הסוף, הוא רוצה להיות בבית לפסח. כל כך רוצה. זה חג החירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר