באירוע לכבוד אובמה: מזמור נוצרי שנכתב על ידי כומר

אורחים דתיים שהשתתפו באירוע ארוחת הערב לכבודו של הנשיא אובמה בשבוע שעבר מביעים אכזבה על כך שהזמר דוד ד'אור שר דווקא מזמור נוצרי שחיבר כומר ידוע: "חבל מאוד שבמקום להיות גאים במורשת ובתרבות שלנו בחרו מארגני האירוע לבחור בשיר נוצרי שנכתב ע״י כומר" אמר אחד המשתתפים באירוע (חדשות, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
למה דווקא מזמור נוצרי?, דוד ד'אור (צילום: פלאש 90)

נשיא ארה"ב ברק אובמה יכול אולי לסכם את ביקורו בישראל שהסתיים ביום שישי האחרון כמוצלח במיוחד, אך מתברר כי מאחורי הקלעים היו מספר אירועים שהעיבו על תחושת החגיגיות שאחזה במשתתפים.

אחד המעמדים המרכזיים שנערכו לכבודו של האורח רם המעלה, התרחש ביום חמישי בלילה בבית נשיא המדינה שמעון פרס בירושלים בהשתתפות 120 מנהיגים ואישי ציבור שהתארחו לארוחת הערב. אולם מתברר כי במהלך האירוע התרחשה תקרית שהעיבה על רגשותיהם של חלק מהמשתתפים ובפרט הדתיים שבהם.

במקום הופיעו מספר זמרים ובהם דוד ד'אור ששרו לכבודו של האורח אולם לדברי הנוכחים היה טעם לפגם שמכל שיריו הרבים של הזמר, הוא התבקש לשיר דווקא מזמור נוצרי שנכתב ע״י כומר כתולי נודע.

"אין סיבה שמארגני האירוע לא יכבדו את עצמם ואותנו ויבחרו להציג בפני אובמה את השירה היהודית והמוזיקה הישראלית". אומר לכיכר השבת אחד האישים הדתיים שנכח באירוע. "זה מצער, וחבל מאוד שבמקום להיות גאים במורשת ובתרבות שלנו בחרו מארגני האירוע לבחור בשיר נוצרי שנכתב ע״י כומר. הדבר פגע ברגשות רבים מהמשתתפים שחשבו כי אין זה ראוי להתרפס ולהדגיש רגשי נחיתות בפני הנשיא האמריקאי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר