החטוף מדבר: "מבין את החוטפים"

אמיר עומר חסן, הישראלי שנחטף בסוף השבוע בסיני ושוחרר נחת בישראל: "תוך שניות הגיעו אלינו בערך עשרה אנשים חמושים, הוציאו אותנו וזרקו אותנו בתוך הג'יפים שלהם מאחורה. בהתחלה תקפו אותנו פיזית וניסו להפחיד אותנו. בהתחלה התעקשנו ולא רצינו לעלות לג'יפ"

שאול כהנא | כיכר השבת |
(בני דויטש, חגי דקל- ynet )

אמש (שלישי) נחת בישראל אמיר עומר חסן, הישראלי שנחטף בסוף השבוע בסיני.

חמישה ימים לאחר שנחטף, הגיע אמיר לישראל כשהוא מלווה בח"כ אחמד טיבי ובני משפחתו. לכלי התקשורת הוא הצהיר כי ישוב ויבקר במצרים.

"יצאתי ביום חמישי לכיוון דהב ממעבר טאבה", שחזר עומר חסן, "לקחנו מונית ובשעה 8 בערב בערך הציבו לנו מלכודת. הנהג שהיינו איתו ניסה להימלט ובדרך החליק ועשה תאונה.

"תוך שניות הגיעו אלינו בערך עשרה אנשים חמושים, הוציאו אותנו וזרקו אותנו בתוך הג'יפים שלהם מאחורה. בהתחלה תקפו אותנו פיזית וניסו להפחיד אותנו. בהתחלה התעקשנו ולא רצינו לעלות לג'יפ, אבל אחר כך הבנתי שאין מה לעשות ועניתי לדרישות שלהם.

"כשדיברתי איתם בערבית הם אמרו לי 'תשתוק, עכשיו אתה הולך למות'. אחר כך לקחו אותנו למדבר והדרך הייתה מאוד קשה. לא הבנו איפה אנחנו נמצאים ולא ידענו איך הדברים יסתיימו".

למרות שעבר עינוים, עומר יכול להבין את החוטפים שלו: "כל יום העבירו אותנו למקום אחר, והכול במטרה לשחרר את אחיהם הכלואים במצרים. במקרה הזה אני יכול להבין אותם קצת. ניסיתי להסביר להם שאני לא קשור לעניין, אבל זה לא עזר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר