פרס תומך בכהונה שניה לרב עמאר

"אני רוצה שאתה תזכה, ואנחנו נזכה שאתה תהיה רב ראשי שנים רבות, אני שמח שיש עוד ארבעה חודשים", כך אמר היום נשיא המדינה שמעון פרס לרב שלמה-משה עמאר. הראשל"צ הרב עמאר השיב לנשיא: "אני מקבל בשמחה אמיתית ופנימית את נשיא המדינה שברוך ה' בכל פינה בעולם שמו הולך לטובה"

ישי כהן | כיכר השבת |
(פלאש 90)

נשיא המדינה שמעון פרס תומך בראשל"צ הרב שלמה משה עמאר לכהונה שנייה ברבנות הראשית.

הבוקר ביקר הנשיא במעונם שם הרבנים הראשיים לישראל. בביתו של הרב עמאר אמר הנשיא: "אני רוצה שאתה תזכה, ואנחנו נזכה שאתה תהיה רב ראשי שנים רבות, אני שמח שיש עוד ארבעה חודשים, זה נותן זמן לסלול את הדרך הלאה כפי שאתה מביא מאור פנים לישראל ואחדות וכבוד לתורה, וזה משמח אותי שישנו רב כמוך, מנהיג רוחני כמוך, אני יודע שאתה פועל להרבות שלום בתוך הארץ וביננו ובין שכיננו, בקש שלום ורדפהו".

הראשל"צ הרב עמאר השיב לנשיא: "אני מקבל בשמחה אמיתית ופנימית את נשיא המדינה שברוך ה' בכל פינה בעולם שמו הולך לטובה. אני פוגש אנשים, גם אנשי דתות וגם מדיניים, ואני שומע באיזה כבוד ובאיזה יחס של הערכה הם מתייחסים לנשיא, ואני אומר- אשרינו שזכינו לנשיא כזה שנותן כבוד לאומה כולה".

בצאת הנשיא מבית הרב עמאר, נשאל על התחלת העברת הגז מ'תמר' במהלך השבת, הנשיא השיב: "לפי דעתי לא. זו שגיאה, לא יודע למה עשו כך".

מוקדם יותר ביקר הנשיא במעונו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף. הרב אמר לנשיא: "כשישראל לומדים תורה השם שומר אותם, 'התורה אגוני מגנא ואצולי מצלא', מצילה מכל פורענות, כל אלה שהם שונאים שלנו, אלה בסביבה, חרבם תבוא בליבם".

"יש לנו אמונה, התורה מגנה על עם ישראל, כל זמן שישראל עסוקים בתורה השם לא עוזב אותם, לא יעזבנו ואל יטשנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר