חנוך דאום לגפני: לפיד מנותק? אתה מנותק

עיתונאי 'ידיעות אחרונות' והפובלציסט חנוך דאום תוקף היום את ח"כ משה גפני ואת המגזר החרדי: " מר גפני, אם לפיד מנותק, מה זה לא להיות מנותק בעיניך?". העיתונאי אלי שפירא מרדיו קול ברמה הגיב לדאום וכתב: "כנראה שאין לך מושג מה שגפני עשה בעשייה הציבורית במשך עשרות שנים למען השכבות החלשות"

ישי כהן | כיכר השבת |
דאום (צילום: איציק בירן, Ynet)

עיתונאי 'ידיעות אחרונות' והפובלציסט חנוך דאום תוקף את ח"כ משה גפני וכותב לו: "אם לפיד מנותק, מה זה לא להיות מנותק בעיניך?".

בעקבות התבטאות של גפני על לפיד, הגיב דאום בפייסבוק: "משה גפני אמר היום שיאיר לפיד הוא שר אוצר מנותק. ורציתי לשאול את מר גפני, אם לפיד מנותק, מה זה לא להיות מנותק בעיניך?.

"כלומר, חוץ מלא להתגייס, לא לרכוש השכלה, לא לעבוד, לא לאפשר לנשים לשיר או להיבחר לכנסת, לא לאפשר כמעט לבני עדות המזרח להתקבל למוסדות החינוך היוקרתיים שלכם, להמשיך ללבוש בגדים שלבשו יהודים לפני מאות שנים, איזה עוד עיצות יש לך ללפיד כדי שהוא יהיה פחות מנותק?".

העיתונאי אלי שפירא מרדיו קול ברמה הגיב לדאום וכתב: "כנראה שאין לך מושג מה שגפני עשה בעשייה הציבורית במשך עשרות שנים למען השכבות החלשות. כנראה שלשבת בתחתונים מול הפייסבוק כל היום לצחוק בצורה אנטישמית על הבגדים של גפני זה נקרא להיות מחובר, ההיפך מגפני המנותק".

הדברים של דאום מגיעים לאחר שמוקדם יותר תקף ח"כ משה גפני את שר האוצר ואמר: "מדינת ישראל קיבלה שר אוצר חדש המנותק מקדושת החג, אותו חילל בפרסום הודעתו לציבור בעיצומו של החג וכן מהצורך שלו לטפל בכל חלקי הציבור. כדאי שלפיד ילמד עוד קצת את תפקידו בטרם ישחרר סיסמאות ריקות מתוכן".

עמוד הפייסבוק של דאום, הצהריים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר