אורי אריאל בישיבה שהושחתה: "מזעזע"

שר הבינוי אורי אריאל הגיע לביקור בישיבת 'נתיבות יוסף' שהושחתה על ידי מתפרעים ערבים: "יש פה מעשה נוראי, פשוט וונדליזם, פגיעה בקדשי ישראל. אני לא מוכן להשלים עם זה ולכן באתי מיד הבוקר ואפעל להביא את זה לתודעה הציבורית". צפו בתמונות

ישי כהן | כיכר השבת |
אריאל והרב סבתו (צילום: כיכר השבת)

שר הבינוי והשיכון אורי אריאל הגיע הבוקר (שישי) לביקור בישיבת 'נתיבות יוסף' שהושחתה על ידי מתפרעים ערבים ואמר: "מצפה מהנשיא להגיע ולגנות את הפגיעה בצורה הכי תקיפה".

בעקבות הפריצה של בני מיעוטים לישבת 'נתיבות יוסף' שבמצפה יריחו, הגיע שר הבינוי והשיכון אורי אריאל לביקור מיוחד בישיבה בכדי להביע תמיכה והזדהות עם רבני ותלמידי הישיבה.

אריאל שנחרד מהונדליזם בישיבה אמר: "יש פה מעשה נוראי, פשוט וונדליזם, פגיעה בקדשי ישראל בצורה הכי קשה שראיתי בעיני. מזעזע. בערב יום השואה זה מזכיר מראות קשים מהעבר. בארץ ישראל אסור שדברים כאלו יקרו. ניתן רק לשער את גודל האסון שהיה יכול להתרחש אם התלמידים היו בישיבה באותו זמן. התשובה היהודית והציונית ההולמת היא הגדלת היישוב והישיבה, ואני אפעל בצורה המיידית על מנת שיותקנו אמצעי הביטחון הנדרשים כפי שהוחלט בעבר.

"אני לא מוכן להשלים עם זה ולכן באתי מיד הבוקר ואפעל להביא את זה לתודעה הציבורית. אני מצפה שהנשיא ואחרים יעשו את הנדרש מהם לעת הזאת ויגיעו לגנות את הדברים הללו בצורה הכי תקיפה שיש", הוסיף אריאל.

ראש הישיבה, הרב שבתי סבתו אמר לאריאל: "כשבאנו לכאן הכל היה שממה. היה חשש יותר גדול. והבאנו תלמידים. ואם עשינו ובנינו הכל, אין ספק שהכל עוד יפרח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר