אריה דרעי ספד לדנקנר: "חבר יקר וקרוב, איש אמת"

ח"כ אריה דרעי, ספד לידידו אמנון דנקנר, והגדיר אותו: "חבר יקר וקרוב, איש אמת", ראה"ע ירושלים ניר ברקת אמר: "ירושלים איבדה את אחד מאוהביה" (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אמנון דנקנר ז"ל (צילום: אפי שריר- ynet )

אריה דרעי סופד לחברו הטוב אמנון דנקנר ז"ל שהלך לעולמו בליל שבת: "אמנון היה חבר אמיתי, אבל יותר ממה שהיה חבר, היה איש אמת".

בדברים שהעלה דרעי עם צאת השבת בעמוד הפייסבוק שלו כתב: "בשבת הלך לעולמו באופן מפתיע חבר קרוב ויקר שלי, אמנון דנקנר ז״ל".

דרעי סיפר על מפגש שהיה מתוכנן עם דנקנר בתחילת השבוע: "שוחחנו ארוכות רק לאחרונה וקבענו להיפגש בתחילת השבוע, לרגע לא חשבתי שזה יהיה אופיו של המפגש".

"אמנון היה חבר אמיתי" כתב דרעי: "אבל יותר ממה שהיה חבר, היה איש אמת, איש אשר לא חשש מעולם לומר את אשר על ליבו, אמנון שייך לזן נכחד של אנשים אמיצים ומוכשרים שאילולא היו קיימים היה צריך להמציא אותם.

"אמנון נפטר יחסית צעיר אבל הספיק בחייו מה שזקנים ממנו לא יעשו עוד שנים ארוכות, הטובים הולכים מהר לצערי.

תנחומי לרעייתו מירי ילדיו ונכדיו. יהי זכרו ברוך".

דנקנר נחשב לחברו הטוב של דרעי, ובערב הבחירות אמר דנקנר כי בכוונתו להצביע בבחירות בעבוד דרעי. "אריה דרעי נחוץ מאוד לפוליטיקה הישראלית. מקווה שהוא יחזור" אמר דנקנר ערב הבחירות.

צפו: אמנון דנקנר מדבר על אריה דרעי, ערב הבחירות.

גם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ספד עם צאת השבת לדנקנר ואמר: "ירושלים איבדה היום את אחד מאוהביה הגדולים. אמנון דנקנר חי את ירושלים בכל נימי נפשו ואהבתו לעיר, לאנשיה ולתרבותה ניכרו בכל כתביו.

"דנקנר הפליא לתאר את ירושלים הקטנה של ילדותו ואת מרכז העיר של פעם בספרו "ימיו ולידותיו של הדודה אווה" ובטוריו וסיפוריו בעיתונות. סיפור חייו הירושלמי השתקף היטב בסגנון כתיבתו. בשם תושבי העיר אני שולח תנחומים למשפחתו. יהי זכרו ברוך".

הלוויתו של דנקנר תתקיים מחר (ראשון) בשעה 12, בבית העלמין מורשה ברמת השרון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר