ג'ק טייטל ישלח לשני מאסרי עולם ו-30 שנה נוספות

2 מאסרי עולם ושלושים שנה נוספות, זה העונש שהטיל בית המשפט על 'המחבל היהודי' ג'ק טייטל, בנוסף, יפצה טייטל את בני משפחות הנרצחים בסכום של 180 אלף שקלים (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
טייטל, היום (צילום: פלאש 90)

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר על 'המחבל היהודי' ג'ק טייטל שני מאסרי עולם ועוד 30 שנה נוספות.

בית המשפט, שדחה את טענת הסנגוריה שביקשה עונש מופחת בשל מצבו הנפשי של טייטל, הורה כי בנוסף לריצוי העונש הכבד טייטל יפצה את בני משפחותיהם של שני הנרצחים ב-180 אלף שקלים. ובנוסף יפצה טייטל שני אנשים שאותם ניסה לרצוח ב-150 אלף שקלים - כל אחד מהם.

השופטים צבי סגל, משה דרורי ומשה יועד הכהן קבעו בגזר הדין כי לא הייתה כל השפעה למצבו הנפשי וכי הוא היה אחראי למעשיו: "לא התעורר בלבנו ספק גם בעניין היעדרו של קשר סיבתי בין המעשים לבין הליקוי הנפשי שממנו הוא סובל ולפיכך החלטנו להרשיעו בעבירות שיוחס לו", נכתב בגזר הדין.

'מקורותינו ציוו "לא תרצח, טייטל התעלם'

צבי סגל, השופט הראשי שמסר את גזר הדין, בנוכחותו של טייטל, אמר: "מקורותינו ציוו לא תרצח, אך הנאשם סכר אוזניו ועיניו, וניסה לרצוח בדם קר. כל עבירה שביצע גובלת בזיהום של הלב והמחשבה כאחד. הדבר מקבל משנה תוקף שעה שלפנינו מעשי רצח אך ורק על רקע מוצאם הערבי של הקורבנות, ללא כל איום נצפה של נשק או הפחדה מצדם כלפיו".

טייטל, היום בבית המשפט (צילום: פלאש 90)

עו"ד אשר אוחיון ועו"ד מיכאל עירוני שייצגו את טייטל טענו כי "שמונה רופאים, חלקם בשירות המדינה, סברו בשונה מבית המשפט שיש כאן מורכבות. בית המשפט, במקום להתמודד עם הממצאים, דילג עליהם. טייטל לא הרג ממניע שנאה אלא כפי שטען וכפי שקבעו מומחים - דבר אמת. היו לו התגלויות והוא קיבל הוראות לבצע את המעשים. אלה נבעו מתסביך נפשי מגיל צעיר".

התובע, עו"ד שגיא אופיר מפרקליטות מחוז ירושלים, אמר: "העבריין נשלח לשארית חייו לכלא והיה ראוי לכך, בית המשפט אישר את המסר כלפי מי שפניו לטרור, ואנחנו מקווים שזה ירתיע כל מי שחושב לקחת חלק בטרור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר