אין גבול לבושה החילונית

בזמן האבל על השואה: עוז זהבי צולם לסדרת טלוויזיה

החרדים מזלזלים ביום השואה? בעת שהעם היהודי ציין את זכרון השואה, בהפקה של סדרה חדשה בהשתתפות הסלבריטאים עוז זהבי ונינט טייב, המצולמת בימים אלו, החליטו להתעלם מרגשותיהם של תושבי שכונה בלוד, והמשיכו את הצילומים כרגיל. תושב: "זה פגע בי". חברת 'הוט': מתנצלים • חשיפה (חדשות)

ישי כהן ויוסף פאר | כיכר השבת |
עוז זהבי, צולם לסדרה חדשה בזמן טקסי יום השואה (צילום: פלאש 90)

אטימות חילונית: בערב יום השואה התשע"ג, בזמן שרוב ככל העם היהודי בארץ ובעולם התייחד עם מיליוני היהודים שנרצחו ונטבחו על ידי הנאצים ימ"ש בשואה הארורה, השחקן החילוני עוז זהבי והזמרת נינט טייב (חילונית אף היא), צולמו לסדרת טלוויזיה שתשודר בקרוב בחברת הכבלים 'הוט'.

מפרטים שהגיעו לידי 'כיכר השבת' עולה כי בצוות ההפקה של הסדרה המצולמת בימים אלה, התעלמו מזכרון השואה, וקיימו צילומים באיזור העיר לוד, בהשתתפות השחקן עוז זהבי והזמרת נינט טייב, כשהם פוגעים ברגשות התושבים המתגוררים באיזור ומתייחדים יחד עם העם היהודי והציבור בישראל עם נטבחי השואה האיומה.

הצילומים התקיימו בין השעות 20.00 בערב ועד קרוב לשעה 23:00, בדיוק באותן שעות בהם הציבור היהודי משתתף בטקסי האבל וההתייחדות עם ניצולי השואה.

נציין, כי ברור שאין ספק כי השחקנים ואנשי הצילום בסה"כ ביצעו את עבודתם, אלא, שהדבר נעשה תוך פגיעה קשה בתושבי האיזור, שזכרון השואה יקר לליבם, ללא כל התחשבות מצד חברת ההפקה.

תושב האיזור: "זה פגע בי, ועוד יותר התאכזבתי שהתנפלו על החרדים"

שלמה, תושב העיר לוד המתגורר בסמוך לאיזור בו התבצעו הצילומים, סיפר ל'כיכר השבת': "בזמן שהאזנתי לטקס יום השואה ברדיו, בחניה, ממול הבניין בו אני מתגורר, ראיתי איך הם מתארגנים במרץ לצילומים בלי לחשוב פעמיים".

"זה פגע בי, כיהודי" מספר התושב, "עוד יותר התאכזבתי לגלות את הצביעות למחרת, כשנסעתי ברכבת, ראיתי את הכותרת על חרדים שעושים מנגל, בזמן שאני בעצמי ראיתי שמיטב הסלבריטאים האהודים על הנוער הישראלי, מצטלמים ועוסקים בעסקי בידור כרגיל, בזמן שכל העם מתעסק בזכרון השואה".

"היה שם צוות שלם, המון אנשים" מספר שלמה ל'כיכר השבת': "אני פחות מבין בתחום, אבל היו שם 3 משאיות של ציוד והפקה, אנשי תאורה, וסאונד, וגם הכוכבים עצמם".

שלמה מספר כי הוא לא ראה תושבים שהתקרבו לצוות הצילום ולשחקנים ומחו בפניהם על המשך הצילומים כרגיל למרות היום החשוב בקונצנזוס הישראלי, "אני מיד עליתי לבית, לא המשכתי להסתכל עליהם, אבל אני בטוח שלעוד תושבים זה הפריע כמוני".

חברת הוט: "מתנצלים על המקרה"

מחברת 'הוט', שתשדר את הסדרה בקרוב, נמסר בתגובה ל'כיכר השבת': "אנו מודים על פנייתכם ומתנצלים על המקרה. הבהרנו את הנושא מול חברת ההפקה, על מנת למנוע הישנות מקרים מעין אלה".

רן בוקר, כתב התרבות של אתר ynet, לא רואה פסול בצילום הסדרה בזמן שמתקיימים טקסים לזכר השואה, ולדבריו, השחקנים בסה"כ ביצעו את עבודתם: "כמו שתפקידו של העיתונאי שכתב את הידיעה לעבוד בערב יום השואה, כמו שתפקידו של פועל הזבל לפנות זבל ביום השואה, כך גם תפקידו של עוז זהבי לעבוד ביום השואה כי זו היא פרנסתו, אני מניח שלא צולם שם מערכון סאטירי שפוגע בכבודו של יום השואה ולכן אני לא רואה בזה פסול".

כזכור, ביום השואה (שני), הכותרות בעיתונות הכללית זעמו בעקבות מספר חרדים שביצעו "מנגל" בגן סאקר בירושלים, בערב יום השואה. הרב הראשי לישראל יונה מצגר מיהר לגנות את מעשה הצעירים החרדים, וכמוהו עשו גם ח"כ אריה דרעי ואישי ציבור נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר