אלי ישי מונה ליו"ר ועדת המשנה למוכנות העורף בזמן חירום

למרות דו"ח מבקר המדינה שמתח ביקורת חריפה על תפקודו כשר הפנים בזמן אסון הכרמל, מונה ח"כ אלי ישי לתפקיד ראש ועדת המשנה למוכנות העורף בזמן חירום (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי ישי (צילום: פלאש 90)

למרות דו"ח מבקר המדינה שמתח ביקורת חריפה על ח"כ אלי ישי על תפקודו כשר הפנים בזמן אסון הכרמל והטיל עליו 'אחריות אישית', מונה ישי לתפקיד ראש ועדת המשנה למוכנות העורף בזמן חירום.

ח"כ ישי יהיה אחראי כיו"ר הוועדה על הפעולות הקשורות להיערכות מדינת ישראל לתרחיש של רעידות אדמה, היערכות לנפילת טילים על ישראל ולשאר מצבי חירום.

כזכור, אתמול (שלישי) התראיין לראשונה ח"כ ישי מאז הודח מתפקידו כיו"ר ש"ס ואמר: "לא נולדתי עם התואר יושב ראש ש"ס".

בראיון לסיון רהב מאיר בחדשות 2, התייחס ישי לעצם הדחתו מתפקיד יושב הראש ואמר: "אין אדם שיאמר שזה לא קשה, יחד עם זאת אמרתי שזה רק האמצעי, התפקיד, התואר. אני מקבל את החלטת מועצת חכמי התורה, חינכתי דור שלם לציית למועצת חכי התורה ולא לערער, כך גם אני אפעל".

"אמרתי שלא פשוט, כל בשר ודם לא היה עומד בזה בקלות. מורכב, קשה", הוסיף ישי.

בנוסף, יושב ראש ש"ס לשעבר חשף כי שקל לפרוש מתנועת ש"ס לפני מספר חודשים: "כשהוחלט על השלישייה היה לי למען האמת הרהורי פרישה. הרב קרא לי, ביקש ממני שאני אפילו לא אחשוב על המהלך הזה".

אלי ישי שובר שתיקה, הראיון המלא באדיבות חדשות 2

על הקשר שלו עם מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף אומר ישי: "אהבתי לרב אינה תלויה בדבר ואני אמשיך לעבוד איתו, ללכת איתו לאורך כל הדרך".

"הייתי אצל מרן באותה שבת, ממש יומיים לאחר מכן, בסעודת שבת, כהרגלי בקודש. אמרתי, אהבתי לרב אינה תלויה בדבר", הוסיף ישי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר