הסתדרות רבני אמריקה לרב סתיו: "מביעים עידוד ותמיכה"

אין גבול: בהסתדרות רבני ארה"ב תוקפים את דברי הגר"ע יוסף נגד הרב דוד סתיו, ומכנים אותם: "דברים נוראיים". במכתב תמיכה מיוחד שנשלח לרב סתיו נכתב: "אנו מביעים העידוד והתמיכה שלנו לכבוד תורתו רב בישראל שעליו אומרים ראו כמה נאים דרכיו" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הר' דוד סתיו (צילום ארכיון: ישראל כהן)

המתקפה כנגד הרב דוד סתיו, המועמד הדתי לאומי למשרת הרב הראשי: בשעות האחרונות (שני) מפרסם ארגון הרבנים הציונים דתיים הגדול בארה״ב RCA מכתב תמיכה מיוחד בדוד סתיו לאור דבריו של מרן פוסק הדור הגר״ע יוסף כנגדו, וכן לאור המתקפה נגדו בחתונת ביתו של הרב שמואל רבינוביץ.

הארגון המייצג מאות רבנים אורטודוקסים מכל רחבי היבשת בהם מניו יורק לוס אנגלס, ניו ג׳רזי קולומבוס ופיטסבורג, שיגר מכתב חיזוק בו נכתב: "לכבוד הרב דוד סתיו. בשם כל חברי הסתדרות הרבנים דאמריקה אנו מביעים העידוד והתמיכה שלנו לכבוד תורתו רב בישראל שעליו אומרים ראו כמה נאים דרכיו כמה מתוקנים מעשיו".

הרבנים, החריפו את דבריהם כשהתייחסו לדבריו התקיפים של מרן פוסק הדור כנגד הר' סתיו: "רעדנו בשומעינו הדברים הנוראים שדיבר הרב עובדיה יוסף על אודות כת״ר במוצאי שבת שעבר וגם מה ששמענו על האירועים בבני ברק בחתונתה של ביתו של הרב רבינוביץ. זו תורה וזו לומדיה?"

הרבנים, אף מחמירים ומעיזים פניהם כנגד מרן הגר"ע יוסף, כשהם מצטטים אמירות חריפות: "אוי לו לפלוני שלמד תורה אוי לו לאביו שלמדו תורה אוי לו לרבו שלמדו תורה פלוני שלמד תורה ראו כמה מקולקלים מעשיו וכמה מכוערים דרכיו" כתבו הרבנים הציונים דתיים.

דברי מרן הגר"ע יוסף שחוללו סערה

"אנו מביאים את הכרת הטוב שלנו בשביל כל מה שעשה כת״ר לטובת כל כלל ישראל ארץ ישראל ומדינת ישראל. אנו מצפים לעבוד עם כבודו משך שנים רבות להגדיל תורה ולהאדירו ולקרב לבבות לאבינו שבשמיים בקיום מה שכתוב ואהבת את ה׳ אלוקיך, שיהא שם שמיים מתאהב על ידך".

על המכתב חותמים הרבנים שמואל גולדין, אריה מטנקי ומשה בן ציון דראטש המכהנים בנשיאותו.

מכתב התמיכה ברב דוד סתיו שמפרסמת 'הסתדרות הרבנים באמריקה'

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות