השר אורי אריאל: ראש 'יש עתיד' תומכים בבנייה בירושלי

"ראשי מפלגת 'יש עתיד' ללא יוצא מן הכלל בעד הבנייה בירושלים", כך אומר הערב שר הבינוי והשיכון אורי אריאל, שהוסיף: "אין עם שירשה שמישהו יכתיב לו איפה ומתי לבנות" (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
השר אורי אריאל, הערב (צילום: פלאש 90)

שר הבינוי והשיכון אורי אריאל הודיע היום (ראשון) כי ממשלת ישראל תמשיך לבנות אלפי דירות בירושלים וביהודה ושומרון. ואמר כי למרות הביקורת נגד הצעד מצד 'יש עתיד', גם ראשי מפלגתו של יאיר לפיד תומכים בבנייה בירושלים.

"השיחות מתקיימות השאלה העיקרית היא על מה ידברו ובינתיים אנחנו נעשה את החובה האזרחית המוטלת עלינו, לבנות. אני לא רואה שלום אלא רואה אביב ערבי נועז אך מקווה שיפרוץ השלום" אמר בהתייחסו למשא ומתן המדיני.

את הדברים אמר שר הבינוי והשיכון בטקס הנחת אבן פינה שערכה חברת הנדל"ן 'באמונה'.

השר אריאל הוסיף ואמר בטקס, "שיהיה ברור, הפרויקט הזה, הוא רק ההתחלה ואת המנגינה הזו אי אפשר להפסיק. הבטחנו לפני הבחירות ונקיים ככל שיש בידינו, בעזרת ה', לבנות את ארץ ישראל ואת עיר הבירה, ירושלים. זו מנגינה שתלך ותגבר מעיר לעיר ומכפר לכפר ותמשך במלוא עוזה כפי שראש הממשלה הבטיח יותר מפעם אחת וכפי שהבטחנו אנו במפלגת הבית היהודי".

בתגובה לדברים שאמר נגדו שר האוצר יאיר לפיד השיב אריאל, "אל תתרשמו יתר על המידה מקולות שנשמעים מתוך הקואליציה היוצאים נגד הבניה. אני אומר לכם כאן ועכשיו שכל ראשי מפלגת 'יש עתיד' ללא יוצא מן הכלל בעד הבניה בירושלים. אנחנו לא נבקר אותם על כך, להפך.כנס היסוד של מפלגת יש עתיד נערך בעיר אריאל, לא פחות ולא יותר. היום אנחנו הודענו שבעזרת ה' נמשיך לשווק קרקעות לבניית אלפי דירות באריאל, מעלה אדומים ואפרתה ומקומות נוספים".

סלומיאנסקי, אריאל וברקת, הערב (צילום: פלאש 90)

השר אריאל ציין: "אין עם שירשה שמישהו יכתיב לו איפה לבנות, מתי ואיך. אנחנו גרים בארץ ישראל הריבונית והחופשית ואנחנו נקבע את גורלנו ועתידנו. אין לזה קשר ושום קשר לגבי שחרור הרוצחים. אנחנו נגד המעשה הלא יהודי והלא אנושי הזה, אשר לא יביא ביטחון, אלא להפך, כפי שאמר ראש השב"כ ולכן נמשיך להצביע נגד כפי שעשינו עד עכשיו. בלי קשר לכך אנחנו יכולים וחייבים לשווק עוד אלפי דירות בירושלים וביהודה ושומרון".

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת יצא נגד המתנגדים לבניה ואמר: "באותו שבוע שאושר קומפלקס המגורים הזה, אושרו גם פרויקטים לבניה בבית חנינא, בבית צפפה ובג'בל מוכבר. כולנו מחויבים לעתידה של העיר ירושלים בתחום הדיור ונמשיך לבנות לכל המגזרים. אני שומע טירוניות מאנשים שיש להם קושי עם הבניה היהודית בירושלים , העיר ירושלים בראשותי ובראשות ראש הממשלה וממשלת ישראל מחויבת לבנות לכלל התושבים בכל השכונות בעיר לפי חוק".

"בתוכנית העבודה של העיר ירושלים ל-20 השנים הבאות יבנו בירושלים למעלה מ-50,000 דירות ליהודים וללא יהודים בכל השכונות בעיר. מישהו מפלה לפי דת? שיהודי בירושלים לא יוכל לרכוש דירה ולבנות כחוק? הרי הדבר הזה אינו חוקי במדינת ישראל ולא בארה"ב ועומד בניגוד לכל היגיון. הדירות משווקות לפי חוק ונבנות עם היתר בניה כחוק וכך ימשיך לקרות בירושלים. לא נפלה אף אדם, ובוודאי שלא נפלה יהודי בבניה בירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר