ארגון הרבנים 'בית הלל': להימנע מלהשתתף בשיעורים של הרב מוטי אלון

בארגון הרבנים הדתי לאומי 'בית הלל' קוראים לציבור הדתי שלא לקחת חלק בשיעוריו של הרב מוטי אלון, וזאת לאור הרשעתו במעשים חמורים: 'אנו קוראים לתמוך בנפגעים' (חדשות)

יוסף פאר | כיכר השבת |
(הרב אלון מגיב להרשעתו, בשבוע שעבר. צילום: עידו בקר - ynet)

הרשעתו של הרב מוטי אלון: בארגון הרבנים הדתי לאומי 'בית הלל' מתייחסים היום להרשעתו של הרב מוטי אלון בביצוע מעשים חמורים, וקוראים לציבור להימנע מלקחת חלק בשיעורי תורה אותם הוא מוסר.

בהודעת ארגון 'בית הלל' שפורסמה באתר 'כיפה' נאמר: "ארגון "בית הלל" קיבל בזעזוע ובכאב את הרשעתו של הרב מוטי אלון, הנוספת על קביעות פורום 'תקנה' בעניינו. אנו קוראים לתמוך בנפגעים הן באופן אישי והן בפן הציבורי".

בארגון הרבנים הנחשב לחדשני בציונות הדתית, קראו ליצור אווירה ציבורית שתאפשר את העלאת המודעות לביצוע מעשים חמורים כגון אלו בהם הורשע הרב אלון.

"על עולם התורה שנפגע להוביל תיקון גדול על ידי אימוץ כללים ונורמות שמונעים מצבים שבהם עלולות להתרחש פגיעות" אמרו ב'בית הלל'.

בארגון הרבנים טענו כי לא ראוי שאדם שהורשע בעבירות חמורות ימשיך ללמד ולמסור שיעורי תורה: "על כן אנו קוראים לרבני קהילות, ראשי ישיבות וראשי ציבור ולציבור לא לתמוך ולהשתתף בשיעורי תורה של הרב אלון".

כזכור, בשבוע שעבר, לאחר שהורשע בביצוע המעשים שיוחסו לו, אמר הרב מוטי אלון בשיעור תורני שמסר: "יש מתנה גדולה יותר ממה שקיבלתי מהקב"ה? עכשיו קיבלתי את המתנה הזאת. נכון, אני לא הייתי מתכנן את זה ככה, אבל קיבלת את המתנה הזאת".

"אני אומר: ריבונו של עולם, אתה רוצה שאני אעמוד במתנה הזאת? אנא ה' הצליחה נא, תן לי יד, תראה לי איך אני צולח את זה. והוא אומר 'הולכים על זה'. אלוקים בעצם אומר שאני יכול לעלות עוד קומה. ואם הוא חושב ככה אתה מתווכח איתו? צריך להיות אדיוט גמור בשביל לא להסכים ולהגיד לו לא".

"הזכרתי את ההלל שאנחנו אומרים" אמר הרב אלון, "ואמרתי שהוא הנאום שהכנתי לכל צורה שלא תהיה. מה שקרה הוא שליחות שהקדוש ברוך הוא רוצה שאנחנו נעבור. ואדרבא, אם השליחות שהוא רוצה שנעבור היא קשה, אז צריך לעבור את השליחות בשמחה".

לאחר הרשעתו בבית המשפט, התגברו חילוקי הדעות במגזר הציוני דתי. אמש, פורסם באתר ynet כי הרב חיים דרוקמן הזמין את הרב אלון ללמד בישיבתו. צעד שעורר סערה בקרב אנשי 'פורום תקנה' שחשפו את הפרשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר