ירושלים: "מוות לערבים" וניקוב צמיגים

שישה כלי רכב ניזוקו הלילה (שלישי) סמוך לשכונת בית צפפא בירושלים וצמיגיהם נוקבו בידי אלמונים. בסמוך רוססו כתובות: "תג מחיר" ו"מוות לערבים". המשטרה חוקרת (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
"תג מחיר", הבוקר (צילום: פלאש 90)

שישה כלי רכב ניזוקו הלילה (שלישי) סמוך לשכונת בית צפפא בירושלים וצמיגיהם נוקבו בידי אלמונים. לוחיות זיהוי של כלי רכב נוספים נתלשו.

בסמוך רוססו כתובות "תג מחיר", "מוות לערבים", "נקמה", "די לשחרור מחבלים" ו"נקמה בגוים".

בשעות הבוקר, הוזעקו למקום כוחות משטרה שפתחו בחקירת האירוע.

היימן עליאן, תושב בית צפפא סיפר ל-ynet כי "אשתי התקשרה אליי אחרי שראתה את הגלגל שלה ללא אוויר וכיתוב על האוטו 'תג מחיר', הגעתי לכאן וראיתי שעשו את זה לכל השכנים".

"אלו תחושות ממש קשות, אין לנו סכסוכים עם אף אחד. זה נותן תחושה כאילו יש פה שנאה שלנו כלפי יהודים ולכן עשו את זה, אבל אנחנו לא שונאים אף אחד. אני לא עולה כל בוקר לשכונת גילה ופוגע בכלי רכב. לא עשינו לאף אחד כלום", סיפר עליאן.

וואליד עליאן שגם מכוניתו הושחתה, אמר ל-ynet: "מדובר בשנאת חינם. יהודים שסבלו מגזענות בהיסטוריה שלהם צריכים להתבייש. אלו מטומטמים שמעוררים שנאת חינם".

יצוין כי אתמול עצרה משטרת ירושלים שישה צעירים בעת שריססו כתובת "תג מחיר" על מבנה בעיר העתיקה. החשודים הודו במעשה וסיפרו כי עשו זאת בעקבות סכסוך עם משפחה יהודית מהשכונה. השישה שוחררו בתנאים מגבילים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר