תושב ת"א: "תנו לי תעודת מסתנן"

במהלך דיון שנערך בוועדת הפנים של הכנסת, ועסק בביטולו של חוק המסתננים על ידי בג"צ, התפרץ תושב תל אביב וביקש: "תנו לי תעודת מסתנן, כך יהיו 40 עמותות שידאגו לי" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
תעודת זהות (צילום: פלאש 90)

דרמה במהלך דיון בוועדת הפנים של הכנסת שעסק בהחלטת בג"צ לבטל את חוק המסתננים: תושב תל אביב שהגיע לדיון, התפרץ לעבר חברי הוועדה, וביקש לקבל 'תעודת מסתנן'. לדבריו, באם יקבל את התעודה יותר ויותר ארגונים ידאגו לו.

נציג השכונות טען במהלך הדיון כי המסתננים עשו על האש במהלך יום הכיפורים, "השמיעו מוסיקה וסטלות עפו באוויר ונשברו". לדבריו של התושב, מעשים דומים נעשו על ידי המסתננים גם בימי הזיכרון והשואה.

במהלך הדיון, קם נציג השכונות ממקומו, והניח את תעודת הזהות שלו על שולחן הוועדה, כשהוא קורא לעבר יו"ר הוועדה ח"כ מירי רגב: "תנו לי תעודת מסתנן".

הפגנת פליטים בעבר (צילום: פלאש 90)

"אני לא צוחק" הבהיר נציג השכונות, "תנו לי תעודת מסתנן, כך יהיו לי 40 עמותות שידאגו לי, בג"ץ שישמור עלי. לנו אף אחד לא דואג"

חבר מועצת העיר תל אביב שלמה מסלאווי שנכח גם הוא בדיון, טען כי "השטח בדרום תל אביב בוער", וקרא לחברי הוועדה להירתם לטובת התושבים.

יו"ר הוועדה מירי רגב, סיכמה את הדיון והתייחסה להוראת בג"צ הוקראת לבטל את החוק באומרה: "צר לי שדווקא לקראת שמחת תורה בג"צ נתן מתנה כזו לתושבי דרום ת"א. זכויות מהגרי העבודה חשובות אך זכויות תושבי דרום ת"א אינן פחות חשובות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר