תופעה: "גנבי עראק" בבתי הכנסת

ההתייקרות במחירי האלכוהול גורמים לירידה מוסרית: עשרות מקרים של גניבת בקבוקי עראק מבתי הכנסת אירעו בשבועות האחרונים. אחד הגנבים שנעצר: "לא היה לי כסף לעראק" (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

בגלל התייקרות המחירים? בשורה של מקרים שאירעו לאחרונה, נגנבו בקבוקי עראק מבתי כנסת במקומות שונים ברחבי הארץ. גבאים בבתי הכנסת מעריכים כי התייקרות מחירי המשקה האלכוהולי היא הסיבה לתופעה החדשה.

בבאר שבע, אירע לפני כשבועיים מקרה במהלכו נגנבו עשרה בקבוקי עראק שהוחזקו בבית הכנסת. גבאי בית הכנסת שהגיע מוקדם בבוקר למקום, גילה את גניבת בקבוקי המשקה וקופות הצדקה.

בראיון לאחד מכלי התקשורת סיפר הגבאי כי במשך כל שנותיו כגבאי בבית הכנסת, הוא לא נתקל במקרה שכזה.

אירוע דומה אירע בתקופה האחרונה בבית כנסת בעיר שדרות, שעה שאלמונים גנבו מבית הכנסת מספר בקבוקים המכילים את המשקה היקר. ההערכה מדברת על עשרות בקבוקי עראק שנגנבו בבתי כנסת בעיר שדרות בתקופה האחרונה.

במצלמות האבטחה שהוצבו באחד מבתי הכנסת, נראו אב וילדיו הנכנסים למקום, כאשר האב לוגם מהעראק, וילדיו טועמים מהממתקים שהוחזקו בבית הכנסת.

האב שנעצר, ונגדו הוגש כתב אישום, ציין כי עשה את המעשה בעקבות מחירי העראק היקרים, לדבריו, ההתייקרות הובילה אותו להיכנס מידי פעם לבתי כנסת, וללגום מעט מהמשקה, הוא ציין כי הדבר "חוסך לו כסף".

על פי המשטרה, במהלך התקופה האחרונה אירעו עשרות מקרים בהם נגנבו בקבוקי עראק בבתי הכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר