שמחה בימין: ניצב ניסו שחם פוטר מהמשטרה

בעקבות חומרת כתב האישום שהוגש נגד, ניצב ניסו שחם פוטר מהמשטרה. בארגוני הימין מברכים על פיטוריו של שחם ואומרים כי "מדובר באדם מסוכן שלא ראוי לשרת במשטרה" (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ניסו שחם (צילום: פלאש 90)

ניצב ניסו שחם פוטר: לאחר כתב אישום הפלילי נגדו, ולאור חוות הדעת שהוגשו וקראו לפטרו מהמשטרה, הודיע היום (שני) השר יצחק אהרונוביץ כי קיבל את המלצת המפכ"ל והחליט לפטר את שחם.

כזכור, המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה, הגישה לפני כשבועיים לבית המשפט השלום בירושלים כתב אישום נגד ניצב ניסו שחם בגין עבירות של מרמה והפרת אמונים, ועבירות חמורות נוספות.

על פי כתב האישום, בעקבות המעשים שנעשו, מינויים רבים במשטרת מחוז ירושלים נעשו שלא כדין על ידי שחם. בעוד שהוא לא דיווח כי הוא נתון ללחצים שונים בעת ההחלטות.

במח"ש אמרו כי כתב האישום פרט כיצד ניצב שחם קלע עצמו לניגוד עניינים זה, באופן שהיה בו כדי לפגוע באופן מהותי באמון אנשי המשטרה במפקדיהם, וכן באמון הציבור במשטרה, בטוהר המידות של מפקדיה ובתקינות פעולות הרשות.

שחם ידוע בתקשורת החרדית בעיקר בשל הפעלת כוח, והתנהלות קשוחה אל מול המפגינים החרדים בתקופת שירותו כמפקד מחוז ירושלים.

באתר 'סרוגים', צוטט גורם בארגוני הימין שהגדיר את שחם "פושע נוסף שהיה שותף לפשע הגירוש".

עוד אמרו בימין: "ניסו שחם מצטרף לשורה ארוכה של אנשים שביצעו ויזמו את ההתנתקות שבאו על עונשם. זה יום שמחה לעם ישראל שיצור כזה הודח משורות המשטרה".

במטה העולמי להצלת העם והארץ ציינו כי כי הם הגיש לפני כשש שנים עתירה לבג"צ שלא לאשר את מינויו לסגן מפקד מחוז ירושלים, "בג"צ דחה את תביעתנו, היום רואים כי צדקנו שטענו שמדובר באדם מסוכן שלא ראוי לשרת במשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר