רבני הנח"ל: אכ"א יגרמו שלא יהיו מפקדים חרדים

רבני עמותת הנח"ל החרדי מזהירים כי ההמלצות החדשות של אגף כוח אדם בצה"ל, להגברת שירות הנשים, ימנעו מחרדים להמשיך לקצונה ולתפקידי פיקוד בצה"ל (חדשות, צבא)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

רבני עמותת הנח"ל החרדי מזהירים כי ההמלצות החדשות של אגף כוח אדם בצה"ל ימנעו בסופו של דבר מחרדים להמשיך לקצונה ולתפקידי פיקוד בצה"ל.

בסוף השבוע, פרסם העיתון 'מעריב' כי באכ"א מתגבשות המלצות להגביר את שילוב הנשים בצה"ל בין היתר על-ידי הגברת מסלולי קצונה מעורבים לנשים וגברים.

הבוקר, מדווח העיתון כי רבני עמותת הנח"ל החרדי, שמלווה את מתגייסי הנח"ל החרדי, קיבלו את הידיעה על ההמלצות המתגבשות בהפתעה.

הרב יצחק בר חיים, מרבני עמותת הנח"ל אומר כי "אם אכן ההמלצות שמתגבשות על ידי אכ״א יאומצו הדבר ימנע מחרדים להמשיך לקצונה ולתפקידי פיקוד".

"חיילי הנח"ל החרדי וחיילי שח"ר נרתעים גם כיום מלהמשיך לקצונה, בגלל החשש שלהם מהשתתפות בקורסים שונים שאינם תואמים את אורח חייהם. ההמלצות הללו, באם יאומצו, יהפכו את הרתיעה שלהם למוצדקת", הוא אומר.

לדברי הרב בר חיים "במצב כזה, בידינו - כרבני עמותת הנח"ל החרדי, המלווים את החיילים החרדים בלבטיהם - לא יוותר אלא להצדיק את הבחירה שלהם שלא להמשיך לקצונה".

"בתקופה רגישה כל כך בה כולם מדברים על שילוב חרדים בצה"ל אנחנו מצפים שכל צעד הנוגע לחרדים יישקל בכובד ראש, תוך שיתוף מלא עמנו, כמי שמלווים את החיילים החרדים מרגע כניסתם לצה"ל. המלצות אלה באם יאומצו בלא הרגישות הראויה יפגעו בשילוב החרדים בצה"ל", מוסיף הרב בר חיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר