הזמר אריק איינשטיין נפטר בגיל 74

הזמר ששתי בנותיו חזרו בתשובה, הלך לעולמו הלילה לאחר שהובהל לבית החולים "איכילוב" בתל אביב. ח"כ אלי ישי ספד לו: "יוצר שידע את שפת העם כולו. צר לי על לכתו" (חדשות,בארץ)

נלחם על חייו, אריק איינשטיין (צילום: אלעד גרשגורן - ynet)

הזמר החילוני אריק איינשטיין (74) אושפז בשעות הערב (שלישי) בבית החולים איכילוב כשמצבו הוגדר קריטי. ניסיונות הרופאים להציל את חייו עלו בתוהו, והוא נפטר.

לאחר שהתלונן על קוצר נשימה, פונה איינשטיין לבית החולים ובמהלך הנסיעה מצבו הדרדר וצוות מגן דוד נאלץ להעניק לו עזרה נשימתית. איינשטיין אושפז, והרופאים ניסו לבצע בו ניתוח בכדי להציל את חייו, אולם נאלצו להודיע על מותו.

ח"כ אלי ישי (ש"ס), ספד לאיינשטיין ואמר: "הוא היה יוצר ייחודי שידע את שפת העם כולו, צר לי על לכתו. תרומתו של אריק אינשטיין לעולם השירה הישראלית הייתה ייחודית, יצירותיו ימשיכו ללוות את המדינה עוד שנים רבות קדימה. צר לי על לכתו ותנחומי למשפחתו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד לאיינשטיין ומסר בהודעה לתקשורת: "כולנו גדלנו על השירים שלו. אמרת אריק איינשטיין אמרת ארץ ישראל. אריק היה זמר נפלא ואדם נפלא. השירים שחיבר ושר הם פס-הקול של מדינת ישראל. אהבתי אותו מאוד. מדינת ישראל נפרדת בעצב רב מענק התרבות שיחסר לנו מאוד. אני ורעייתי כואבים מאוד את לכתו".

(צילום: אלעד גרשגורן - ynet)

הרב אורי זוהר, הלילה בבית החולים (צילום: ישראל כהן)

(צילום: אלעד גרשגורן - ynet)

הרב אורי זוהר, הלילה בבית החולים (צילום: ישראל כהן)

הרב אורי זוהר ואריק איינשטיין יחד בחתונה חרדית, בעבר (צילום: קובי ישעיהו)

יצויין, כי שתי בנותיו של איינשטיין חזרו בתשובה ונישאו לאפרים ושלום - שני בניו של הרב אורי זוהר. גם רעייתו אלונה ז"ל חזרה בתשובה.

האחים החרדים אריה וגיל גת, שמתמודדים בתוכנית 'הכוכב הבא' בזכיינית ערוץ 2 'קשת', הקדישו במהלך התוכנית ששודרה הערב שיר לרפואתו של איינשטיין.

בשעות שקדמו לפטירתו, התקבצו זמרים ואנשי תרבות רבים, וכן מקורביו ובני משפחתו בבית החולים, כאשר בשעה 23:05, הודיעו הרופאים באופן סופי על פטירתו.

צילום: ישראל כהן - האתר החרדי כיכר השבת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר