הבכיר הפלסטיני זועם: המתנחלים מטמאים את אל אקצה

אחמד קריע, חבר הוועד הפועל של אש"ף, גינה את המשך עליית יהודים להר הבית, והגדיר את העלייה כ"טימוא רחבותיו הטהורות של מסגד את אקצה במסגרת חגי היהודים" (חדשות,ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: פלאש 90)

ראש הממשלה הפלסטיני לשעבר וחבר הוועד הפועל של אש"ף כיום אחמד קריע, תקף את השתיקה הבינלאומית אל מול מה שהוא מכנה "הכיבוש הישראלי בירושלים" המתבטא בהמשך עליית יהודים להר הבית.

מדבריו של קריע: "השתיקה הבינלאומית בכל הקשור לעיר אל-קודס מאפשרת לכיבוש הישראלי ולמתנחלים להמשיך לטמא המקומות האסלאמיים הטהורים ביותר". לדבריו, היהודים מתפרצים להר הבית במסגרת "ציון חגיהם ברחבה".

על פי הדיווח בסוכנות הידיעות הפלסטינית הרשמית, קריע קרא לקהילה הבינלאומית להביע עמדה שתחייב את ממשלת ישראל "לחדול באופן מלא ומיידי מהפגיעה בעיר אל-קודס ובמסגד אל-אקצה ולחדול מפריצה וטימוא רחבותיו הטהורות".

חרדים בהר הבית (צילום: המטה המשותף של תנועות המקדש)

במקביל לדבריו נגד טימוא הר הבית על ידי יהודים, גינה קריע את צווי ההריסה שהוציאה עיריית ירושלים לעשרות בתים במזרח העיר שנבנו לטענתה ללא רישיון.

לדבריו של קריע, פעולות עיריית ירושלים מנוגדות לחוק הבינלאומי ונועדו להקשות על חייהם של התושבים במזרח העיר, זאת בכדי להביא לעקירתם מאדמתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר