בחירות חוזרות בבית שמש • אלי כהן: יום חג לדמוקרטיה

המנצח הגדול בעקבות הכרעת בית המשפט לקיום בחירות חוזרות בבית שמש, אלי כהן, אומר כי "הדמוקרטיה בבית שמש ניצחה. החברה התקינה והנורמה הישרה ניצחו" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי כהן (צילום: פלאש 90)

המנצח הגדול בעקבות הכרעת בית המשפט הוא אלי כהן, מי שהפסיד בבחירות בקרב על ראשות העיר וכעת ניצח את המאבק המשפטי מול משה אבוטבול, ראש העיר הנבחר.

• להורדת פסק הדין המלא של בית המשפט - הקליקו כאן

כהן התייחס בצהריים לניצחון ואמר: "קיבלנו מקודם את הכרעת השופטים, ואני שמח לדעת שהדמוקרטיה בבית שמש ניצחה. החברה התקינה והנורמה הישרה ניצחו".

"עברנו דרך לא קלה", סיפר כהן: "אבל אני מאמין שבית המשפט הציב את הצדק בדרך הנכונה מול עינינו. כעת, למען תושבי בית שמש כולה, עלינו להשאיר את העבר מאחור ולפעול יחדיו למען העיר".

כהן קרא לאחדות ואמר: "אני מאמין באחדות ובכבוד הדדי, אעשה הכל כדי שהדם הרע בין המגזרים ישקע מאחורינו ונוכל לגשת יחדיו להליך דמוקרטי תקין ומסודר. ברוח הערכים היהודיים, למען הכבוד כל אדם, נמשיך לכבד את כולם ולפעול לתיקון הליקויים".

"אני מקווה שבצד השני קצו בדרך השנאה וההסתה", סיים כהן ואמר: "אני קורא להתחייבות משותפת לפעילות שקופה, מכובדת ומכבדת, אשר תאפשר לתושבי העיר לבחור בחופשיות ובלא חשש בראש העיר הבא שלהם".

ח"כ דב ליפמן (יש עתיד), תושב העיר בית שמש, התייחס גם הוא להחלטת בית המשפט ואמר: "אני מברך את השופטים על החלטתם לקיים בחירות חוזרות בבית שמש. כבר כמה שנים אנחנו נלחמים על זהותה של העיר בית שמש, מיקרוקוסמוס של החברה הישראלית כולה.

"כרגע נתמקד בבחירות החדשות שהיו נקיות ודמוקרטיות לחלוטין. המנצח של הבחירות יהיה מוסכם ומקובל על כלל אוכלוסיית העיר, ללא שום קשר להגדרה הדתית שלו, מתוך הידיעה כי הוא נבחר באופן הוגן ועל פי חוקי מדינת ישראל".

ח"כ שולי מועלם (הבית היהודי) ברכה גם היא את ההחלטה ואמרה: "מדובר בהחלטה אמיצה של בית המשפט ואני מברכת על כך. עכשיו זה הזמן לאפשר לציבור בבית שמש בחירה אמיתית בשקיפות מלאה בלי גניבת דעת, בלי טריקים ובלי שטיקים.

"אני קוראת לתושבי בית שמש לחזור אלי הקלפי להצביע למועמד שיצעיד את העיר קדימה יחד בשיתוף כלל הציבור מתוך תחושת אחריות וטובת העיר כולה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר