אסי אבוטבול נגד המדינה: תובע 40 מיליון שקל

העבריין אסי אבוטבול, המרצה 18 שנות מאסר, הגיש תביעה נגד הפרקליטות, המשטרה ושירות בתי הסוהר בסך 40 מיליון שקלים. העילה: "הם הוציאו עליי חוזה" (חדשות בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אסי אבוטבול (צילום: פלאש 90)

העבריין אסי אבוטבול הגיש תביעה נגד הפרקליטות, המשטרה ושירות בתי הסוהר בסך 40 מיליון שקלים. העילה: "הם הוציאו עליי חוזה".

אבוטבול מרצה 18 שנות מאסר בגין ניהול ארגון פשיעה, סחיטה של אנשי עסקים ישראלים וצרפתים הפועלים בישראל, הצתה, כליאת שווא ועבירות הון. במהלך מאסרו, חוסלו אחיו פרנסואה וגיסו נתי אוחיון.

כעת מוחזק אבוטבול בתא מבודד, משם הוא מגיש תביעות רבות לבית המשפט באמצעות פרקליטיו, עו"ד נירה שגב ועו"ד דב-נתן רוזנבלט.

בין השאר, טען אבוטבול כי הוא מקבל יחס לא הולם מצד שירות בתי הסוהר, המשטרה והפרקליטות. הוא האשים את הגופים האחראים כי החזקתו בבידוד משאר האסירים פגעה במצבו הנפשי והפיזי.

לדבריו, אלו מתנכלים לו, כאשר אינם מספקים לו את צרכיו הרפואיים השונים. אבוטבול טען בעבר כי היכו אותו ואף חושש שירעילו אותו.

בעתירות קודמות כתב אבוטבול כי "היאחב"ל, הפרקליטות ומקורות שלהם הוציאו עליי חוזה". דבריו התייחסו לשמועה שהמשטרה כביכול הפיצה כי אבוטבול מעוניין להפוך לעד מדינה.

אבוטבול התכחש לכך והאשים במכתב לוועדת הפנים של הכנסת כי הפרסום הזיק לו וכי המשטרה והשב"ס שמו להם למטרה להפוך את חייו לגיהנום.

לטענתו, לאחר הפצת השמועה שרפו את בתי העסק שהיו בבעלותו וארע החיסול של אחיו וגיסו. פרטי התביעה הנוכחית אינם ברורים.

עורכת דינו של אבוטבול מסרה כי "לאור רגישות הדברים המפורטים בכתב התביעה, מצאנו לנכון לבקש את ניהולו של הדיון בדלתיים סגורות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר