טייבה: חיסול תועד במצלמות האבטחה

אתר ynet חשף סרטון בו נראה חיסולו של אדם שנקלע לזירת חיסול, ונפל קורבן לקרב בין שתי כנופיות. פרקליטי החשוד ברצח טוענים כי הוא נמוך מהדמות שנראית בסרטון (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך ynet / תמונה: פלאש 90 )

בלי בושה: מצלמות אבטחה תיעדו רצח אדם באמצע רחוב ראשי בשעת ערב מוקדמת.

היום (שלישי) מפרסם אתר ynet סרטון וידאו שבמבט ראשון נראה כמו סצינה מתוך מערבון מקומי. התיעוד מראה את חיסולו של יוסף ג'ומעה ברובי M-16 באמצע רחוב ראשי בטייבה.

סכסוך ממושך בין שתי משפחות בטייבה הביא לרצח ג'ומעה, כאשר יעד החיסול הוא בכלל ס.ע, אשר ישב בעת החיסול לצד הנרצח ושרד את הפגיעה.

הרצח אירע לפני כשנה בסביבות השעה 18:30, בחנייה של מרפאה בטייבה. ס.ע יצא מן הרכב שניות לפני תחילת האירוע. לפי עדותו, מבטו נפגש לשבריר שנייה עם החשוד ברצח, עזאדין נאשף, שפתח מיד באש יחד עם אחד משותפיו. האש פגעה בנהג, ג'ומעה, אשר מת במקום. ס.ע אמנם נפגע אף הוא, אך הצליח להימלט מן המקום.

בימים אלו, נמשך ההליך המשפטי נגד נאשף בבית המשפט המחוזי בלוד. פרקליטיו של החשוד ברצח, עורכי הדין אבי חימי ומשה וייס, הגישו ראייה המוכיחה, לטענתם, את חפותו של מרשם. לדבריהם, מומחים אשר צפו בסרטון תיעוד הרצח, קבעו כי על היורה להיות לפחות בגובה 1.80 מטר. ואילו גובהו של נאשף עצמו הוא 1.67 מטר בלבד.

היום (ג') נערך דיון נוסף בעניין ורב-פקד אלן צ'ייקובסקי מהמשטרה שניסה להפריך את טענת הגובה. אולם הצדדים לא הצליחו להגיע לכלל הכרעה, מאחר ולמשטרה אין את התקציב הדרוש לבדיקת הנתונים הללו.

עורכי הדין וייס וחימי מסרו בתגובה כי "אנו נמצאים בעיצומו של ההליך המשפטי וראוי להעלות את כל טענותינו בהיכל המשפט. כל שנוכל לומר הוא שאמצעים מדעיים הקיימים ברחבי העולם יכלו להוכיח את חפותו של מרשנו ובארץ אין למשטרה את התקציב הדרוש. עובדה זו מצערת ומדירה שינה מעיני כל בר דעת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר