ח"כ מוזס נגד עיריית ירושלים: פוגעת בזוגות צעירים

יו"ר סיעת יהדות התורה חבר הכנסת מנחם אליעזר מוזס, תקף את מדיניות עיריית ירושלים בכל הקשור לתכנון ובניה בעיר, ואמר כי היא "פוגעת בעיר ובזוגות הצעירים" (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ מוזס (צילום: פלאש 90)

ח"כ מנחם אליעזר מוזס ( יהדות התורה) תקף את מדיניות התכנון והבניה בעירית ירושלים וטען כי היא "פוגעת בעיר ובזוגות הצעירים המבקשים להתגורר בה".

במהלך נאום במליאת הכנסת אמר מוזס: "אזור שנלר, במרכז ירושלים, היה מיועד ל – 2000 יחידות דיור לזוגות צעירים. הגיעה עיריית ירושלים ועשתה יחד עם מינהל מקרקעי ישראל, חישוב כלכלי קר ומנוכר, ושינתה את היעוד ל - 250 יח"ד בלבד, יחידות יוקרתיות, גדולות במיוחד, המיועדות לתושבי חו"ל ולעשירים, אשר בלאו הכי לא יתגורר בעיר ויתרמו למושג "עיר רפאים".

"העירייה מעדיפה, אוכלוסייה חזקה ועשירה, שתשלשל לקופתה תשלומי ארנונה גבוהים" הוסיף מוזס.

מוזס תיאר את מצוקתם של הזוגות הצעירים בירושלים. "את הזוגות הצעירים שולחת העיריה להתגורר במחשכים. מתחת לאדמה. בקומות מינוס 4 ומינוס 3. בלי אור ואויר. אין להם היכן לגור! הם מאכלסים כל מטר מתחת לאדמה, בהיותי סגן שר החינוך, סיירתי במקום עם חברי כנסת נוספים. ראינו גן ילדים הממוקם בקומה מינוס 2. זהו מחדל".

ח"כ מוזס סיים ואמר כי " זו שערורייה שבמקום להצעיר את העיר כל פיסת קרקע לבניה מיועדת לדירות יוקרה בלבד במקום לזוגות צעירים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר