אסון הגז: הטכנאי ישוחרר כבר הערב

בית המשפט החליט להקדים את שחרורו של טכנאי הגז, החשוד ברשלנות בפיצוץ שאירע בשכונת גילה בירושלים. המשטרה: "לא כך היה צריך לנהוג". קרוביו: "חרב עליו עולמו" (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
טכנאי הגז בבית המשפט, אתמול (צילום: פלאש 90)

בית המשפט המחוזי בירושלים החליט היום (שלישי) להקדים את שחרורו ממעצר של טכנאי הגז, שנעצר בחשד לרשלנות באירוע של פיצוץ בלון הגז בשכונת גילה בירושלים.

כזכור, בפיצוץ נהרגו אברהם טופאן, אשתו גלית ובנם יוסף חיים ונפצעו 14 אנשים.

טכנאי הגז ישוחרר ב-19:00 בערב ממעצר לביתו, זאת לאחר שעורכי דינו הגישו ערר לבית המשפט שקבע אתמול כי הטכנאי ייעצר למשך יומיים. שמו של הטכנאי עדיין אסור לפרסום.

בדיון בבית המשפט אמר נציג המשטרה כי "צריכים לבדוק את חברת סופרגז, לחקור את מנהליה ועובדיה, את כל נושא הבטיחות וההדרכה של הטכנאי בעבודתו. קיבלנו מידע שפעולתו לא הייתה סבירה. לא כך היה צריך לנהוג עובד ברמתו".

עו"ד יהודה שושן, פרקליטו של הטכנאי, אמר בדיון כי "היו כמה התפתחויות בחקירה. יכול להיות שיש מקור שונה לאירוע, שלא קשור לטכנאי או לחברה שבה הוא עובד". לדבריו, "אנחנו יודעים שרוצים לעשות שחזור ולהביא אותו לדירה אזוק. זה דבר משפיל".

בהחלטתו קבע השופט, רפי כרמל, כי ככל הנראה מדובר במקרה קצת יותר מורכב מהנראה לעין. "מדובר בדליפה שככל הנראה קיימת זמן רב והמשיב אינו הראשון מבין טכנאי הגז שהגיע למקום" קבע השופט.

קרוביו של הטכנאי סיפרו על מצבו ואמרו כי הוא "נמצא במשבר לא פשוט". לדבריהם, "הוא אדם שעובד יום יום וכעת קרס עליו עולמו. הוא בא ועשה את העבודה שלו".

"הפילו עליו תיק. הוא לא שרלטן, הוא עובד של החברה. מחפשים את המטבע מתחת לפנס, זה מקומם. אנחנו כחברים ומשפחה כואבים את שהיה שם", אמרו בני משפחתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר