החקירה קבעה: התינוקת נחנקה מאבן

מבדיקות מעבדה שנערכו עולה כי התינוקת בת 11 החודשים שמתה בגן משחקים בראשון לציון, לא נדחפה או נפלה אל מותה. אלא הכניסה לפיה עצם זר שגרם לה לחנק (חדשות, בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
הדמיית ניסיון טיפול בחנק (צילום אילוסטרציה: shutterstock)

התינוקת שמתה אתמול (ד') בגן משחקים בראשון לציון, לא נדחפה או נפלה אל מותה. מבדיקות מעבדה עולה כי התינוקת בת 11 החודשים הכניסה לפיה עצם זר שגרם לה לחנק.

אמש לא הצליחו השוטרים לקבוע בוודאות מה הביא למותה של התינוקת, לאחר שעדויות אנשים שהיו במקום בזמן האירוע, היו סותרות. חלקם טענו כי ילד דחף אותה על מדרכה עשויה בטון ואחרים סיפרו כי היא נפלה מנדנדה. האם, שהייתה יחד עם בתה ושמה לב מאוחר מידי לכך שהיא במצוקה, התקשתה למסור עדות מסודרת עקב סערת הרגשות בה היא נתונה.

המשטרה התעקשה כי הגופה תישלח לנתיחה שלאחר המוות, אולם משפחת התינוקת התנגדה מטעמים דתיים. לבסוף הושגה פשרה לפיה גופת התינוקת תעבור בדיקת MRI וצילומי CT, כדי לקבוע את סיבת המוות. הצילומים שהתקבלו הראו כי המוות נגרם כתוצאה מחנק מעצם זר, ככל הנראה אבן.

פרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום תיארו שכשהגיעו לזירה, רצו לעברם אנשים שעד לאותו הרגע היו בקשר טלפוני עם הפרמדיקים במוקד מד"א שתדרכו אותם כיצד לבצע החייאה. "הם הכניסו אותה לניידת טיפול נמרץ ומיד התחלנו להעניק לה טיפול רפואי" ספרו.

אמבולנס מד"א פינה את התינוקת לבית החולים אסף הרופא תוך שהם ממשיכים להיאבק על חייה, אך בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

מעיריית ראשון לציון נמסר כי הגן הציבורי פועל על פי התקן של מכון התקנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר