ברוך מרזל על מותה של שולמית אלוני: "יום חג ליהודים"

איש הימין ברוך מרזל פרסם הודעת שמחה על מותה של שולמית אלוני, תחת הכותרת: "באבוד רשעים רינה". הוא הבטיח "לנקום בה ע"י חיזוק התורה וההתיישבות בכל מרחבי ארצנו" (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ברוך מרזל (צילום: פלאש 90)

בימין הגדירו את מותה של שולמית אלוני כיום חג לעם היהודי. אלוני, ששימשה כשרת החינוך בממשלתו השנייה של ראש-הממשלה יצחק רבין, נודעה כמי שנלחמה במגזר החרדי.

איש הימין ברוך מרזל בחר לפרסם הודעה שנויה במחלוקת תחת הכותרת: "באבוד רשעים רינה".

"יום חג לעם היהודי במותה של אחת מגדולי הפושעים של הדורות האחרונים, שונאת היהדות ומחטיאה את הרבים תוך פגיעה בתורה ולומדיה בארץ ישראל ומתיישביה", פתח מרזל.

"לא נישכח ולא נשכח", הוסיף וכתב. "שולמית אלוני תיזכר לדיראון עולם וכפי שהמדרש אומר כל "המזכיר רשע ואינו מקללו עובר בעשה שנאמר שם רשעים ירקב". ננקום בה ע"י חיזוק התורה וההתיישבות בכל מרחבי ארצנו".

אלוני שימשה כחברת כנסת מטעם המערך ונלחמה במה שכינתה "כפייה דתית". בבחירות לכנסת השמינית פרשה ממפלגת העבודה והקימה את תנועת רצ שלימים תהפוך ל'מרצ'.

נזכיר כי בממשלתו השנייה של רבין בעקבות אולטימטום של מפלגת ש"ס נאלצה אלוני להתפטר מתפקידה כשרת החינוך וזאת לאחר שהרבתה לתקוף את המגזר החרדי. היא עברה לכהן כשרה הממונה על משרד התקשורת ועל משרד המדע והאמנויות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר