החינוך החילוני: תלמיד הגימנסיה חתך את אוזן חברו

פירות החינוך החילוני: תלמיד כיתה ט' בבית ספר בתל אביב התפרץ לכיתה המקבילה וחתך את אוזן חברו מול יתר חברי הכיתה. התלמיד נפצע קל ופונה לביה"ח, התוקף נעצר (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

פירות החינוך החילוני: תלמיד כיתה ט' בבית ספר בתל אביב התפרץ לכיתה המקבילה וחתך הבוקר (שני) את אוזן חברו מול יתר חברי הכיתה. ככל הנראה, הנער השתמש במספרים ולאחר הדקירה נמלט מהמקום.

התלמיד שנפגע פונה במצב קל לבית החולים איכילוב בתל אביב והמשטרה עצרה את הדוקר.

אתר 'וואלה' מדווח הבוקר על מקרה מזעזע, בו נער בן 14, תלמיד כיתה ט' בבית הספר 'הגימנסיה הרצליה' בתל אביב, נכנס הבוקר לכיתה, פנה לעבר ילד עמו הוא נמצא בסכסוך ובעזרת ילדים נוספים, חתך את אוזנו באמצעות מספרים.

לפי עד ראיה שנכח במקום, התלמיד שדקר נכנס לכיתה ופרצה קטטה בין השניים. במהלכה, אחז אחד מהנערים במספרים ודקר את השני, ככל הנראה, בשוגג.

בשעות אלו מנוהלת חקירה בידי מחלק נוער לב תל אביב, כאשר הרקע לתקיפה עוד לא ברור.

אמו של אחד התלמידים בבית הספר מתארת כי במקום "יש שם חבורה של ילדים שמתעללת כל פעם בילד אחר. הילד שלי מפחד. הטיפול בתקיפות האחרות שהיו בבית הספר לא הניבו שום דבר. רק מרחיקים ילד ליומיים שלושה".

גורם מצוות בית הספר דוחה את טענות האם ואומר כי "זה בית ספר שבמשך שנים היו בו את אחוזי האלימות הכי נמוכים בתל אביב. אין פה מכות, דקירות ואיומים. זה בית ספר שאין בו אלימות. גם בגניבה שהייתה פה פעם טיפלנו בחומרה". לדבריו, "להגיד שילדים פוחדים לצאת למסדרון זה שקר. זה מקרה חמור והילד יקבל טיפול ולא יוותרו לו. אולי הוא לא התכוון שזה יסתיים ככה אבל הוא יקבל טיפול זה אירוע חריג".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר