בקרוב במזנון הכנסת: מנות טבעוניות וללא סוכר

הטרנד הבריאותי מגיע גם למשכן הכנסת: זכיין חדש שנבחר להפעיל את מזנון הכנסת, נתבקש לשלב בו גם מנות המותאמות לטבעוניים וכאלו המקפידים על מזון שאינו מכיל סוכר (חדשות, ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
מזנון הכנסת (צילום: פלאש 90)

חברי הכנסת והמבקרים במשכן יזכו מיד לאחר חופשת הפסח לתפריט חדש במזנון הכנסת, אותו יספק הזכיין החדש שקיבל את הפעלת המזנון. בנוסף, יוקם מזנון נוסף במשכן.

החברה החדשה שתפעיל את המזנון היא "סודקסו", שתחל להפעילו כבר במהלך פגרת הפסח ותבצע כמה שינויים משמעותיים כגון: הפעלה מחדש של מזנון נוסף במשכן , מכירת מזכרות למבקרים ומתן דגש על אוכל בריא יותר בתפריט.

יצויין כי מחירי הארוחות במזנוני הכנסת השונים יישארו כפי שהם היום.

בכנסת מספרים על כמה שינויים משמעותיים שיחולו מייד לאחר פגרת הפסח: ראשית, ייפתח מזנון נוסף בכנסת, עבור קבוצות מבקרים מבתי הספר, בנוסף למזנונים הקיימים. המזנון החדש יהיה בקומת האודיטוריום של הכנסת והוא יקל משמעותית על העומס במזנונים הקיימים.

בנוסף, על פי החלטת מנכ"ל הכנסת רונן פלוט תתאפשר מעתה במזנונים מכירה למבקרים של מספר מזכרות צנועות שנושאות את סמל הכנסת.

המזכרות יימכרו למעוניינים ברוח הביקור בכנסת הנושא את הכותרת "חוויית דמוקרטיה".

כמו כן, לבקשת המנכ"ל מהזכיין החדש, בתפריט היומי במזנונים ישולבו מנות בריאות, אשר יתנו מענה לטבעונים, צמחוניים ואלו המקפידים על מאכלים ללא סוכר.

מנכ"ל הכנסת רונן פלוט ציין כי הוא "שמח על הריענון במזנוני הכנסת. שימת דגש על אוכל בריא יותר הינה מטרה חשובה מאוד ובתקווה כי הכנסת תהווה מודל לחיקוי לייתר משרדי הממשלה ומוסדות הציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר