הקרב על בית שמש

משה אבוטבול מאשים: הצד החילוני מנסה לסתום פיות

ראש-העיר בית-שמש פתח את מערכת הבחירות במתקפה חריפה על יריבו, אלי כהן: "הצד שמנגד שיודע כי כוחו דל, מנסה באמצעות עורכי דין לפעול לסתימת פיות ולהביא לכך שכלי תקשורת מרכזיים לא יציגו את האמת כפי שהיא". במוצ"ש: כנס בחירות ראשון (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אבוטבול ואלי כהן. מי ינצח בקרב? (צילום: פלאש 90)

מערכת הבחירות בבית-שמש צפויה להיות סוערת מתמיד. כל צד מנסה למקסם את כוחו בדרכים שונות בכדי להביס את היריב העומד מולם.

אתמול (חמישי) ערך המועמד החרדי, משה אבוטבול כינוס פנימי שבו האשים את הצד החילוני העומד מולו בכך שהוא מנסה לסתום פיות: "מאז ההכרעה של בית המשפט העליון לערוך בחירות חוזרות, אני ער לכך שהצד שמנגד שיודע כי כוחו דל, מנסה באמצעות עורכי דין לפעול לסתימת פיות ולהביא לכך שכלי תקשורת מרכזיים לא יציגו את האמת כפי שהיא, מתוך ידיעה כי אחדות הלבבות שיש בציבור החרדי למען בחירתו של משה אבוטבול היא הקלף המנצח של הבחירות".

אבוטבול הוסיף: "אמרנו ונאמר שוב כי מאז תחילת דרכי בעשייה הציבורית עשיתי למען כולם באמות מידה שוויוניות, לא העדפתי חוג או איש בגלל דעתו או עדתו, ולכך אין זה פלא שהציבור חש כי אני מייצג אותו, והרדיפה נגדי היא גם רדיפה נגדו, וממילא כל הניסיון לחבל בתחושת האחדות הזו נועדה לכישלון, ורק תגביר את הרצון לפעול ביחד ולהביא את ההצלחה בבחירות הקרובות שאף היא הצלחה של כולם".

אבוטבול גילה כי בימים האחרונים הוא מוצף בגל של פניות מעסקנים מכל רחבי הארץ, שמבקשים ליטול חלק במערכה, ומוכנים לתרום מניסיונם ומקשריהם בכדי להגביר את מוקדי התמיכה גם מחוץ לקהילות התורניות בעיר.

עם צאת השבת ייערך בעיר כנס פעילים מרכזי במעמד רבנים ואישי ציבור, בכדי להגביר את רוח הפעילות בקרב מאות פעילים שמתכוונים להקדיש את שלשת השבועות לפעילות אינטנסיבית שתביא - כך הם מקווים - לבחירתו של אבוטבול.

בכינוס שיערך בבית הכנסת 'ממזרח שמש' בקריה החרדית בשעה 21:00 בערב, יינאמו רבנים וראשי כוללים בעיר. את הנאומים המרכזיים יישאו הגאון הרב ראובן אלבז, ראש ישיבת 'אור החיים', והגאון הרב דוד יוסף, רבה של הר נוף וחבר מועצת חכמי התורה.

את דרכי הפעולה וסגנון העבודה, יחד עם חשיבות האתגר שניצב בימים אלו לפתחה של בית שמש, יציג יו"ר תנועת ש"ס חבר-הכנסת, אריה דרעי, שלדברי מקורביו לקח את הבחירות בבית שמש כפרויקט אישי ומתכוון ללוות את המערכה מקרוב, כולל ביקורים תכופים במעוזים השונים בעיר בכדי למקסם את כוחו של הציבור הדתי והתורני.

הפעילים מקווים כי ביום הבחירות שיערכו בט' באדר ב', מספר המצביעים בעיר הוותיקה יעלה בעוד כ-2000 קולות.

מטה אלי כהן: אבוטבול מאמין במציאות דמיונית

ממטה אלי כהן נמסר בתגובה לכיכר השבת: "תרבות השקר והזיופים שסובבת את אבוטבול גורמת לו להאמין במציאות דמיונית שלא קיימת בבית-שמש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות