הצלם נפל מבימת האירוע, ח"כ דני דנון תפס אותו באוויר

סגן שר הביטחון ח"כ דני דנון, נאם בכנס בבית שמש כשלפתע ראה צלם עיתונות שעומד ליפול מהבימה. דנון לא היסס, זינק לעברו והצליח לתפוס אותו ברגע האחרון. לצלם שלום (בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
האירוע, הערב (צילום: באדיבות יעקב לדרמן)

סגן שר הביטחון, ח"כ דני דנון, הוכיח הערב (שני) תושיה רבה כשזינק באמצע נאום שנשא בבית שמש בכדי לתפוס צלם עיתונות שעמד ליפול מהבמה.

דנון נאם בכנס תמיכה של אנשי המועמד לראשות העיר בית שמש, אלי כהן, כשלפתע הבחין בצלם עיתונות שעומד ליפול מהבמה עם מצלמתו.

דנון לא היסס והפסיק את נאומו. הוא זינק לעבר הצלם והצליח לתפוס את רגלו. הצלם היה תלוי במשך מספר רגעים באוויר עד שאדם אחר מהקהל הגיע לעזרת דנון והוריד את הצלם בבטחה לקרקע.

כאמור, המקרה אירע בכנס, אליו הגיעו מספר חברי כנסת, שבאו לתמוך במועמד החילוני לראשות העיר, אלי כהן, שהפסיד בבחירות לראש העיר המכהן, משה אבוטבול. כזכור, בשבוע שעבר הורה בית המשפט העליון לערוך בחירות חוזרות בעיר, בעקבות הזיופים שהתגלו ביום הבחירות.

בין הבאים לכנס היו שר הכלכלה נפתלי בנט, השר אורי אריאל, השרה סופה לנדבר וחברי הכנסת דני דנון ואיציק שמולי. הכנס נערך ברחבת העיריה.

דנון פנה לתושבי העיר ואמר: "אתם תחליטו מה יהיה פה בבית שמש ובעזרת השם נבוא לחגיגות הניצחון".

השר בנט אמר בכנס כי "שמעתי בימים האחרונים שיח של פילוג, שנעשה לצרכי בחירות. מספיק עם ניחוח עדתי, בבית היהודי יש לנו כלפא, מועלם ואורבך. אני לא מוכן שניגרר לשיח עדתי מכפיר. להפוך את השד העדתי למסר של הבחירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר