בית שמש: משה אבוטבול חנך את מטה הבחירות

מטה הבחירות של ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול נחנך בנוכחות יו"ר ש"ס וגורמים בעיר. אבוטבול: "שלושת השבועות שנותרו לנו עד הבחירות לא יהיו שבועות קלים" (חדשות, ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

לאחר פסיקת בית המשפט העליון על בחירות חוזרות בעיר בית שמש, נחנך הצהרים (שלישי) רשמית מטה הבחירות המרכזי של המועמד החרדי, משה אבוטבול, מטה רחב ידיים עם מספר חדרים ואולם ישיבות, וממנו יצאו מבצעי הפעילות למען בחירתו המחודשת של ראש העיר.

יו"ר תנועת ש"ס, ח"כ אריה דרעי שקבע את המזוזה בפתח אמר כי "קביעת המזוזה היא סמל לפעילותו של ראש העיר משה אבוטבול שכל פעילותו היא בדרך התורה ודרכי נועם, לעשייה למען כלל התושבים ופיתוח העיר מתוך אמונה ואהבת ישראל אמיתית".

בטקס קביעת המזוזות נטלו חלק גם 'שלשת המ"מים', עמרם כנפו מ"מ ראש עיריית אשדוד, נחום אסולין מ"מ ראש עיריית מגדל העמק, ואבנר עמר מ"מ ראש עיריית מודיעין עלית. חברי מועצת העיר של תנועת ש"ס בבית שמש יגאל חדד וירון לוי, מנכ"ל תנועת ש"ס חיים ביטון, מנהל לשכת ראש העיר גולן שליט, ועסקנים בולטים נוספים.

המועמד משה אבוטבול הודה ליו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי וכל אישי הציבור שהתגייסו למען הצלחת המערכה, ואמר כי ״שלושת השבועות שנותרו עד הבחירות לא יהיו שבועות קלים, אבל בעזרת השם אם נקדיש אותם כראוי לפעילות, חמשת השנים שלאחר מכן יהיו שנות פריחה ותקווה לבית שמש כולה".

במטה של המועמד החרדי אומרים הערב כי בחירתו של מיקום המטה בלב העיר הוותיקה, באה להדגיש את עיקר הפעילות שנעשית במסגרת המטה, והיא להגדיל את מספר התומכים בעיר הוותיקה בעוד כ-2000 קולות נוספים, וזאת באמצעות חוגי בית, ביקורי בית וכנסים רבי משתתפים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות