ארביב: המסמכים שהוצגו נגדי - מזוייפים

ניצב ארביב פנה ליועץ המשפטי לממשלה וטען כי מסמכים שהוצגו נגדו על ידי אנשיו של הרב יאשיהו פינטו - מזוייפים. "מותקף באכזריות על ידי הרב פינטו בערימת כזבים" (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

במכתב ששלח באמצעות עורכי דינו אל היועץ המשפטי לממשלה, טוען ניצב מנשה ארביב כי המסמכים שנמסרו על ידי אנשי הרב יאשיהו פינטו ללמחלקה לחקירות שוטרים - זויפו, ומטרתם הינה להפיל אותו. ארביב זעם על כך ש"שופכים את דמו".

"מפני מה יש צדיק ורע לו, יש רשע וטוב לו?" נפתח מכתבו של ארביב בציטוט מתוך הגמרא.

"הניסיונות הנואלים של הרב פינטו להטיל רבב בניצב ארביב, אשר פעל באצילות נפש כשהודיע על החלטתו לפרוש ממשטרת ישראל, על מנת למנוע את ניסיונותיו של פינטו להשיג 'עסקת חבילה חלומית', קרי מחיקת האישומים נגדו, אינם יכולים לעבור לסדר היום" נכתב במכתבו של ארביב.

עוד נכתב כי "ניצב ארביב אשר נתן את מיטב שנותיו בשירות משטרת ישראל ומדינת ישראל, לא חשב ולו לרגע אחד כי ברגע שיפשוט את מדיו יינטש על ידי שולחיו בעת שהוא מותקף באכזריות על ידי הרב פינטו, בערימת כזבים, הממלאת עיתונים ותופסת דקות שידור ובכך פוגעת אנושות בשמו הטוב".

במכתב, מזכירים עורכי הדין אליהו וינוגרד, גדעון פישר ויהושע רזניק, כי בפנייה קודמת ליועץ הזהירו מניסיונות לשיבוש הליכי חקירה על ידי "גורמים המתנכלים לניצב ארביב". בנוסף וללא קשר הם מדגישים כי "נדרש להוציא צו להסגרתו של הרב, ויפה שעה קודם".

פרקליטיו של הרב פינטו, עורכי הדין אלי זהר, רועי בלכר ומשה מזור מסרו בתגובה: "טענותיו של ניצב ארביב כנגד הרב פינטו הן הבל ורעות רוח. כל מי שעיניו בראשו מבין, כי התפטרותו של ניצב ארביב מהמשטרה לא הייתה מעשה של אצילות נפש, אלא מעשה נואש של מי שמבקש למנוע בכל מחיר את חקירתו".

"כך יש להתייחס גם למכתב באי כוחו. אין ספק בלבנו, כי היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה ימצאו את הדרך להורות באופן מיידי על חקירתו של ניצב ארביב במחלקה לחקירות שוטרים. או אז תתגלה האמת כולה".

בהכנת הידיעה השתתף צביקה גרוניך

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר