מטה אבוטבול: "המתים המצביעים" הגיעו משכונות לא חרדיות

תצהיר שהגיש בשעתו אלי כהן, טען כי לפחות 2 מקרים של "מתים מצביעים" אירעו במסגרת הבחירות. במטה אבוטבול טוענים: המתים "יצאו" משכונות כלליות ולא משכונות חרדיות (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
משה אבוטבול, ארכיון (צילום: פלאש 90)

במטה הבחירות של המועמד לראשות עיריית בית שמש, משה אבוטבול, אומרים בעקבות הדיון שנערך הבוקר (יום שני) בועדת הפנים של הכנסת, במהלכו נטען כי הציבור החרדי השתמש בבחירות האחרונות לעירייה בתעודות זהות של מתים, כי "העולם אומר שכשחוזרים על שקר כמה פעמים חושבים שהוא נהיה אמת, וכך גם במעשה הנלוז הזה, לוקחים דבר שלא היה ולא נברא, ובלא בושה יוצאים קבל עם ועולם, כאילו כביכול הציבור החרדי הביא לקלפי תעודות זהות של מתים, בעוד והאמת ניצבת בדיוק בצד השני".

הראשון שהחליט להציף את הסיפור לפיו 'המתים הגיעו להצביע', היה אלי כהן, שעה שביקש מהיועץ המשפטי לממשלה עו"ד יהודה ויינשטיין לעכב את פרסום תוצאות הבחירות בבית שמש, טען כהן כי נעשה שימוש בתעודות זהות של מתים בכדי להשפיע על תוצאות הבחירות ולכך ראוי לבטלן.

"במסגרת בדיקה שנערכה על ידי מטה הבחירות של מר אלי כהן, נמצאו מספר תושבים שנפטרו מן העולם בתקופה שתחילתה במועד קביעת פנקס הבוחרים הסופי וסופה ביום הבחירות אשר שמם צוין כמי שהצביעו בבחירות", נכתב בבקשה שהגישו עורכי דינו של אלי כהן ליועץ המשפטי לממשלה.

במטה אומרים כי "בעוד ובמערכת ההסתה המשומנת שפעלה נגד הציבור החרדי בבית שמש לקחו את הסיפור הזה לכיוון של השמצה נגד הציבור, כפי שעשה למשל בשבוע שעבר אחד הנואמים המרכזיים בעצרת פתיחת מערכת הבחירות של אלי כהן, שעלה על הבמה לשלהב את הקהל, וזעק - "מי הביא מתים להצביע, אנחנו?!" וכל הקהל זעק אחריו - לא".

כאמור גם בישיבת ועדת הפנים של הכנסת שהתכנסה היום, סיפור המתים 'גוייס' ע"י יו"ר הועדה, חברת-הכנסת מירי רגב (הליכוד), שהחליטה להפוך אותו לכותרת. לנציג משרד הפנים פנתה רגב "איך אתם מונעים את זה שהמתים יבואו להצביע? ואיך אתם דואגים לכך שרק אנשים שגרים בישוב ורשומים שגרים בישוב יבואו להצביע", שאלה רגב.

לפיכך, במטה אבוטבול הוחלט לבדוק אחר שני השמות אותם כלל אלי כהן בתצהיר שהגיש בשעתו ליועץ המשפטי לממשלה, אליהם צירף את מספרי הזהות, אך משום מה לא את כתובת המגורים שלהם. להפתעת אנשי מטהו של אבוטבול, התברר כי אותם שניים התגוררו בשכונות אחרות, אחד (ק.א.) התגורר ברחוב המשלט, ואילו השני (א.א.) התגורר ברחוב ביאליק, שני רחובות הנמצאים בתחומי העיר הוותיקה ולא באזורים החרדיים של העיר.

בעקבות הדברים, סבורים במטה הבחירות של ראש העיר משה אבוטבול, כי "מן היושר שאלו שנתנו את ידם לעלילת הדם נגד הציבור החרדי, לקום ולעשות את המתבקש מהם בשעה זו, לבוא ולבקש סליחה מהציבור החרדי, ולהצהיר קבל עם ועולם כי היה זה משגה להניף אצבע מאשימה על הציבור החרדי, בה בשעה שההפך הוא הנכון, והמתים שעליהם הצהירו כמי שהשתמשו בתעודות הזהות שלהם כלל לא מתגוררים בשכונות החרדיות, וממילא גם השימוש בהן לא היה לטובת מועמדים חרדים עם כל המשמע מכך".

ממטה אלי כהן נמסר: "מדהים לראות איך פעם אחר פעם מנסה משה אבוטבול וחלק מתומכיו לנסות להאשים את כל העולם בזיוף ובשקר של הבחירות הקודמות במקום לקחת אחריות על המעשים. אנו קוראים לראש העיר לעשות בדק בית במטהו ובמקום להאשים אחרים לפעול בכל הכח שהזיוף והמרמה שהיו נחלת אנשיו בבחירות הקודמות לא יחזרו שוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר